Gå til innhold

Flere som er slappe??

Anbefalte innlegg

Er nå 11+6.. Og formen blir bare verre og verre.. Spesielt kvalmen... Jobber på sykehjem... kommer hjem etter 7 timers arbeidsdag og er helt skutt.. Må sove 2 timer hver dag etter jobb... Og etter det er jeg helt skutt.. orker ingenting.. Flere som har det sånn? Sover ca. 9 timer hver natt også...

Syns det er litt pinglete å sykemelde seg p.g.a trøtthet også.. Tar jern tilskudd men merker liten forskjell....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139755952-flere-som-er-slappe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 11. Formen er egentlig veldig bra, eneste er at jeg blir utroligt for trøtt og sliten. Etter en dag på jobb er jeg helt ferdig. Orker ikke noe etter jobb. Jeg såver også mellom 9-10 timer hver natt. trenger utrolig mye søvn..

skal til legen om ca en uke, bare på vanlig kontroll. Men jeg tror jeg skal nevne det for han. Det er jo ikke bra å presse seg heller, da mener jeg at det er bedre å vere sykemeldt noen prosent til jeg "kvikner" til igjen ;)

Jeg er i uke 13 nå, har vært aktiv sykmldt en stund pga kvalme og tretthet, blir jeg sliten spyr jeg, blir jeg for sulten spyr jeg.. synes jeg begynner å ha mer energi, men ellers ingen forandring... Er (om det er lov å si det) dritt lei av de på jobb, er et evig mas om hvordan formen min er... legen ville ha meg 100%sylmldt, men jeg er jo i form nå og da, og da kan jeg jo bidra på jobb, men det har jeg angret, siden det har blitt ett slikt fokus på alt fra -ansiktsfargen min til -hvordan jeg kan spise mat, siden jeg er kvalm.. hjelp!!!!

Annonse

Hei. Eg er i uke 13/14, men i begynnelsen var eg ekstrem trøtt og veldig slapp. Då trente eg tilvanlig fotball 4 ganger i uken, men orket ikkje tanken på trening etter en lang dag på jobb (Barneskole). Men det har komt seg veldig no. Nå går eg en times tur hver dag, og det er kjempedeilig å slippe og sove når eg kommer hjem fra jobb.

Så håper der kommer seg for dere og snart :)

Mvh Helene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...