erteposen + 4 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg møtte to små gutter som het Jarle og Magne, og det er fine navn det. Ikke mange Jarle i en skoleklasse vil jeg tro.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Uvanlig; absolutt. Men det er kanskje en grunn til at det ikke er mest brukt.
trebarnsmamma84 Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 mannen min heiter Jarle.Eg synst da er fint eg...Kjenner mange som heiter Jarle her eg bur.
MirandaC Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Et fint navn, men litt for ''gammelt'' for min smak , til at jeg kunne brukt det selv. Hva med Vetle?
Azora Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Synes både Jarle, Jarl og Arle er staselige navn ;-)
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 "Oppdaget" at en i familien hadde det som mellomnavn, og synes egentlig det var litt fint,enkelt men rent og stødig. Vetle, er jeg ikke spesiellt begeistret for..
Vannmann35 Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Er ikke glad i det - da synes jeg bare Jarl er finere.
Lilli med småtrolla Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Min far heter Jarle, og jeg har voldsomt lyst å kalle opp etter han, fordi han er den mest fantastiske mannen jeg vet om Jeg syns også at Jarle er et flott navn =) Desverre er ikke min samboer like begeistret som meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå