Gå til innhold

På UL i dag så vi 1 sprelsk foster, vi er så lykkelige :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Timen hos jordmor gikk så fint. Vi fikk se at det bare er et foster i magen min. Fosteret sprellet, vinket, snudde på seg og var overaktivt. Moro å se på. Fikk høre hjertelyden og se et bankende hjerte =)

Målt til 6,5 cm. Ul termin som mens termin 30. september 2009. 10+3 fullgåtte uker. Så da stemmer alt som jeg har ment :) Normal mengde fostervann og jeg har bare stor mage fordi man får fortere mage 2. gang. Er så lykkelig =)

Gleder meg så til ordinær UL, da håper jeg vi kan få vite kjønnet. Det var for tidlig å se det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra! Gratulerer:-)

Vi skal til lege i morgen og håper å få høre det lille hjertet!

Skrevet

hmm.. merkelig da.. jeg var på ul i går og nurket var 5.3 cm, og jeg fikk termin 17.09, og er 12 uker på vei.. kan det stemme?

Skrevet

Må korigere meg selv, vi hørte og så tydelig at jordmor målte lengden på fosteret fra hode til rumpe til akkurat 4 cm. 6,5 cm er et tall jeg fant på UL bildet. Beklager feil info!

Skrevet

så herlig:) og grattulerer til dere:) er så godt å få se at alt er i orden, og at den lille er der inne;) hehe... vars elv på ul på tirsdag *sukk* helt fantastisk!!!

Skrevet

Ja, det var så fantastisk å se et så lite knøtt være så ferdig. Kunne telle fingre se en bitteliten nesetipp (den trenger å vokse litt til.., og så mye aktivitet da gitt :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...