snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Litt usikker på ...........synes det er vanskelig å få ut alt av Crinonen fra innføringshylsteret....det vil si...når jeg tror jeg har klemt ut alt, ser jeg når jeg tar ut innføringshylsteret at det ligger igjen Crinone...redd jeg ikke får inn nok hvis dere skjønner.....må bare spørre....når dere har ført inn Crinoneapplikatoren, klemmer dere 1 gang eller flere ganger før dere tar den ut igjen... håper noen kan komme med svar/tips.... Klem fraven som er dritstressa for morgendagens telefon til Riksen kl. 9.00. Blir det innsetting av det ene befrukta egget i morgen? eller går det rett i vasken.....min kjære mann er positv, såm jeg prøver å henge med på det da...:)ikke så lett, men...løpet vårt er jo ikke kjørt enda...
Kick80 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Man får visst i seg nok medisin selv om det er litt igjen når du tar den ut. Jeg klemmer en gang, til det kommer luft, og så drar jeg den ut mens jeg fremdeles trykker inn, slik at jeg ikke suger tilbake noe av medisinen igjen. :-)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 takk for svar, det hjalp...trikset er å klemme en gang......takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå