Gå til innhold

Sykehuset på TV3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

såg akkurat på det...begynner å grine når jeg ser fødsler på tv jeg.

Er det bare meg som er så følelsom eller er det noen andre hormonelle mammaer der ute? Når jeg ser andre føde så får jeg skikkelig deja vu følelse i kroppen og tårene bare triller. Heldigvis er mannen min på fotballtrening, ellers hadde han sittet her og ledd av meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt og tutet selv! Så fantastisk å se på. Min samboer får seg også en god latter når jeg sitter og griner og snufser, men nå er han i nordsjøen så jeg kunne gi følelsene fritt spillerom :))

Skrevet

Ohh ja, intet øye er tørt når det kommer til fødsler på TV for tida. Startet under svangerskapet og har fortsatt ikke gått over gitt!

Skrevet

Jeg gråt også. Først fordi det minnet meg om min egen grusomme fødsel.

Deretter når babyen kom fordi jeg ble så rørt, og kjente på lykkefølelsen av å ha min egen:)

Skrevet

Får tårer i øynene av fødsel, og begynte å stortute da jeg så en av de første episodene av da damene dro.. Når den ene ungen skreik etter mamman sin. Fikk helt vondt inni meg ! :P

Skrevet

Du er ikke alene. Kjenner tårene presser på når jeg ser fødsler. Man husker så godt den herlige følelsen når babyen kommer ut å du får den på brystet, åh for en følelse :)

Skrevet

jeg klarer faktisk å se på en fødsel på tv jeg nå...når jeg var geavid turte jeg ikke å se på for da begynnte jeg å grine for jeg gruet meg så fælt...Men nå kan jeg se på en fødsel uten å grine eller snu meg,for nå har jeg vært gjennom en selv..Det var ikke så ille som jeg hadde trodd,selv om det ikke var noe godt:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...