Gå til innhold

Skjer det ofte at Posten roter bort pakker og brev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang opplevd at posten har rotet bort noe du har sendt eller skulle ha mottatt?

Skjer dette ofte?

Skrevet

Nei om du har skrevet rett adresse med mer så kommer den nok frem. Har aldri mistet noe =0) Om det er noe du er redd for send rekomandert =0)

Skrevet

tja for noen år siden solgte jeg noe på qxl som jeg sendte som pakke, men borte ble det. både jeg og den som sto som motaker måtte etterlyse. 6 mnd senere dukket den opp. hvor eller hvordan vet jeg ikke.

Skrevet

Men skal man tro nav her da så rotes veldig mange brev bort. For det er utrolig mye papierer og brev jeg har sendt dem i posten de påstår de ikke har motatt.

Skrevet

Nei men jeg har opplevd at posten river istykker embalsajen så innholdet detter ut og bare konvolutten kommer fram.

Men å dekke merkostnadene dette kostet oss ville de ikke.

Skrevet

Hvis du spør posten, så skjer det aldri... Vi mottar mye pakker der jeg jobber og det hender ikke ofte, men det skjer av og til at pakker forsvinner. Da vet leverandøren vår når pakken ble sendt og vi vet at vi aldri har mottatt den og det kan ha gått over 1uke siden den ble sendt og normalt kommer de frem dagen etter de sendes. De fleste dukker opp igjen, men det skjer også at de aldri dukker opp.

Jeg tror det er oftere at pakker forsvinner enn brev. Dårlig innpakkede ting forsvinner oftest fordi de kan henge seg opp i sorteringssystemet til posten. Filmer som tidligere ofte ble sendt inn til fremkalling feks, ble ofte ødelagt. Jeg har venner som har jobbet med postsortering i Oslo der det meste av post blir sortert og de fant veldig raskt ut at filmer skulle de aldri sende inn mer.

Jeg tror ikke det er postens feil at så mye papirer forsvinner for nav. Er overbevist om at de har et alt for dårlig system etter omlegginger og det innrømmer de vel delvis selv også.

Skrevet

nei jeg mente ikke at posten som roter med det som nav skal ha, er nokså sikker på at det skjer etter posten har kommer fram. .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...