camosilla Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Skal starte med søskenforsøk nå, og fått beskjed om å ta Pergotime fra 5 dag i syklus og til dag 9. Kan ikke huske jeg tok disse tablettene sist gang, jeg. Da gikk jeg på nesespray og sprøyter. Erstatter disse tablettene spray eller sprøyter eller kommer de i tillegg? Håper noen kan svare....
finetine Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hei Pergotime hjelper kroppen til å produsere egg, og gjør at kroppen din produserer mer enn ett egg i eggløsninga. Slipper som regl to egg da. Når jeg gikk på det fikk jeg også en 5 dagers kur, hadde ultralyd dag 13 og fikk beskjed om å gå hjem og prøve selv dag 14-15;o). Mulig at de bruker Pergotime også sammen med andre medisiner, men jeg har kun brukt Pergotime når jeg skal klare det på "egenhånd" Hvis du ikke har fått beskjed om noe annet, er det mulig de tenker at du skal prøve dette først. Men hadde ringt klinikken/sykehuset jeg og spurt om å få litt mer info, den har ihvertfall pleid å være veldig grundig når jeg skal igang med forsøk. Lykke til:o)
camosilla Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Vi skal ha ICSI forsøk (hadde det sist). Skal se på brevet, er samboer som har lest det for jeg er på jobb. Mulig det står litt mere der....
hope84 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 vi skal prøve AIH nå, da har jeg 5 dager med pergotime, deretter noen dager med hormonsprøyter for så å sette en eggløsningssprøyte - for så å bli inseminert :-)
camosilla Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Hva er AIH da, i forhold til IVF og ICSI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå