Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å blø litt noen dager etter at en har begynt på sprøytene? Jeg begynte å blø "etter boka" på Synarel, men har fortsatt å blø halvannen uke med spray og fortsatt litt i dag 2. dagen på sprøyter.

Jeg hadde stikkninger nede i underlivet i dag også. Har økt dosen Gonal-F fra sist og lurer på om det kan være det, for kan ikke huske jeg hadde det slik sist. Andre som merker smerter så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

Noen som kan hjelpe Lillatante?

Skrevet

det er helt vanlig- jeg begyte å blø to dager etter sprøyte start, gikk over! :o)

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg synes jeg har mens som "drar ut" når jeg sprayer. I denne runden fikk jeg mensen som vanlig, blødde ordentlig i 5-6 dager - men fortsatte å småblø i 6-7 dager til. Ikke mye, men må bruke truseinnlegg for pklutselig kommer det noen dråper. Har ikke smerter. Men vet ikke om det er det samme som deg? Jeg er på samme rute som deg, 3. sprøytedag idag :-)

Skrevet

Takk for svar (og for at du dyttet for meg Rose), det er så utrolig godt å ha noen å spørre!!! :-) I går ga blødningen seg, og har ikke hatt de samme stikkningene! :-) Synes bare det var litt ekkelt siden jeg ikke kunne huske det var slik sist, så ble vel litt mer bekymret enn nødvendig....

Så gøy at vi er helt likt Sarah70! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...