frøet76 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Mini ligger som klistret til puppen hele natten- og det blir veldig slitsomt. Hun vil ha pupp hele tiden, og legger jeg henne litt vekk fra meg, åler hun seg innpå veldig kvikt. Hun er forøvrig 4 mnd.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Puttar i smokken om han blir påtrengande. Somme gongar lagar eg ein "kant" av eit teppe eller ein gulpeklut mellom oss, sånn at han ikkje blir så frista til å rulle klin oppi meg heile tida. Men somme gongar godtar eg å vere smokk, har ikkje opplevd at det fører til "avhengigheit" om natta eller ødelagt måltidsrytme utenom.
anette&tutta mari :) Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 jeg er smokk . . .snuppa er 7 måneder. vi holder på å avvenne at hun skal sutte heeele natta, men det tar sin tid altså. hun får pupp når hun er sulten, ca 3-4 ganger om natta.. men når hun bare kosesutter så tar jeg henne vekk. problemet er bare det at dette har blitt litt vane for henne og hun illskriker..blæh
FrøkenJ Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Hmmm...samsover her i gården også,men ligger under egen dyne og jeg legger henne med hodet mellom putene våre når jeg legger henne. Våkner når hun skal ha mat,ammer henne og når jeg tar henne opp for å få opp luft legger jeg henne bare mellom putene våre igjen. Langt fra pupp og ingen ammepress her...kanskje du kan prøve det? mini er 4 mnd idag forresten. :-) Lykke til!
AO3 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Dette har aldri vært noe problem hos oss... Nå bedriver vi en blanding av samsoving og sove i egen seng, avhengig av hvor masete han er. Han er 4,5 mnd gammel nå. For det første er det slutt på den (korte) tiden da puppene var kos, nå tjener de kun som matstasjon! *hehe* Dessuten sover jeg bestandig med t-skjorte og amme-BH på. Han sover også i voksiposen sin - da vet jeg alltid hvor jeg har ham, og han står ikke i fare for å "drukne" under vår 200x220-dyne, noe jeg følte han kunne gjøre da han brukte babydyne. Han ligger liksom litt for seg selv, og jeg synes det fungerer kjempefint.
Katsi Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Her puppes det ganske mye om natta etter hun kommer opp i senga mi. Hun sover første del av natta i egen seng men da hun våkner for pupp legger jeg meg med henne ved siden av. Vi sovner sånn begge to og med jevne mellomrom grynter hun for å få puppen i munnen igjen. Blir nok mye brukt som smokk ja... Tror jeg må legge henne tilbake i sengen for å unngå dette men det er jo ikke lett for jeg sovner jo bare! Ellers kan det nok hjelpe å få lagt henne under egen dyne.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 ikke noe amme press her eller har en som kun spiser når han er sulten - han vil ikke ha kosepupp, sovepupp etc, av og til skulle jeg ønske han kunne ta en "sove-pupp" Men her slås øynene opp med en gang han er ferdig med å spise. Han spiser 7 ganger i døgnet, punktum! 5 om dagen og 2 om natta, Men selv om han ikke spiser mer en to ganger vil han svært gjerne ligg med nesa oppi puppen min- og da sover ikke jeg godt, Har et skinn i senga vår som han ligger på har brettet inn kantene også ligger han i mellom putene våre, når han vil ha mat drar jeg skinnet med mini oppå ned i puppe høyde og når han er ferdig drar jeg han forsiktig opp igjen (han våkner lett etter mat, så lurer han forsiktig vekk fra meg) Virker ikke alltid og da må jeg ligge å holde smokken inne i 30 min- en time.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Hmm, jeg gir pupp når vi legger oss, og vi sovner vel egentlig ganske fort begge to. Så våkner hun en gang i løpet av natten, og siden jeg sovner med engang vi legger oss, så er den allerede ute og kan bare plugges på igjen;-P Hun Slipper når hun er ferdig nemlig, og grynter når det er tid for mat igjen. Hun får når vi legger oss, en gang om natten, også får hun frokosten i sengen=) Ingen ammepress her, bare kalde pupper;-) Er forressten strax 8 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå