Gå til innhold

...nå ble jeg ihvertfall dritnervøs og stressa........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av de 7 eggene som ble tatt ut på Riksen i går, er det kun ett som har blitt befrukta!!..nesten på gråten her jeg sitter...livredd nå får at dette skjærer seg helt..skal ringe igjen i morgen tidlig kl.9, for å se om det befrukta egget er fint. Hvis ja, blir det innsetting i morgen kl,1415.

Prøver å tenke at man i utgangspunktet ikke trenger mere enn ett egg, men jeg føler nå at dette er liksom helt på grensen......må liksom dele seg normalt dette ene egget, hvis ikke blir det jo avbrutt forsøk....kjenner tårene presser på, dette er en stor påkjenning for psyken .....vet jo at ingenting er avgjort enda, og det er jo fortsatt håp selvsagt...men tror jeg hadde vært litt mer avslappa hvis det var 2-3 egg som var befrukta....jeg får jo ikke gjort noe verken fra eller til, men dette kommet til å bli et langt og nervepirrende døgn.....

Vet at jeg ikke må ta sorgene på forskudd, men jeg er så livredd for at dette ikke skal gå bra...vil jo gjerne få satt inn et egg, så jeg ihvertfall kan bli ruger jeg også.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Jeg endte opp med ett befruktet egg en gang og tenkte akkurat de samme tankene du gjør nå. Egget er nå min 2 årige sønn:)

Ikke mist troen ennå.

Skrevet

takk, det trengte jeg nå.....håper at dette er gullegget:) ...godt å høre at det gikk bra med deg og det ene egget...:)takk for oppmuntringen, jeg er litt utafor akkurat nå...

Skrevet

Jeg hadde ett befruktet egg i 2007, som resulterte i verdens flotteste gutt! :-D Mist ikke håpet!

Skrevet

huff da, ikke gode nyheter å få når man går å håper på gode nyheter, men det er ikke bare klisje -det ER bare ett egg som skal til :o)

jeg har jo bare 3 egg jeg nå, som er klare til uttak på mandag! og det er bare 3 egg jeg får hver runde tydeligvis, og 2 av de har alltid klart seg fint, og blitt satt tilbake! så det går nok bra med egget ditt, bare helt jævli å sitte å vente!!

Skrevet

tusen takk for gode oppmuntringsord-dere er så søte alle her inne..Jeg har ikke gitt opp håpet altså, men jeg er bare så sinnsykt ustabil i humøret om dagen, skal ingenting til før alt blir trist liksom..men dette vet dere alle hvordan er...Jeg satser på at superegget blir satt inn i morgen!!!!

Skrevet

Kjære snuppis, jeg vet akkurat hvordan du har det nå! Fikk jo bare ut et egg på mandag og hadde bare en sjanse. Det egget satt de på plass i går... Men det var en helt forferdelig uke, jeg var rett og slett utslitt i går da jeg endelig kom hjem med egget på plass.

Jeg er sikker på at det egget som er befruktet kommer til å dele seg fint til i morgen, også blir du ruger du også! Ser ut som flere av oss som har uttak denne uka sliter med få egg eller dårlig befruktning. Det er godt vi kan komme hit og støtte hverandre. Jeg skal krysse fingrer for deg og egget, du skal se det er et lite mirakel-egg som ikke gir seg så lett!

Skrevet

takk for støtten, hadde aldri greid meg uten dere her inne!!!Skal krysse alt jeg har for deg på mandag, lillebie!!!Enig, det er tortur å vente!!!!derfor er det godt med dette forumet, for her vet alle hvordan dette er!!!Ingen andre som klarer å forestille seg hvordan det er å gå gjennom IVF!!.....jeg er i det ene øyeblikket evig optimist, for så plutselig begynne å gråte av engstelse..herregud for en tynnslitt psyke jeg har fått av dette her.....takk for all støtte!!!!:)

Skrevet

takk for støtende og positive ord, bobbygirl...aldri greid mg uten dere flotte damene her inne:)Lykke til som ruger, håper så inderlig at jeg kommer etter i morgen:);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...