snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 I går var den store dagen: Rettslig høring her på Sri Lanka, hvor vi endelig fikk det juridiske ansvaret for gutten vår. Vi har vært her i snart 4 uker, og selv om det er sol og sommer og 30 grader, har dagene gått langsomt. Timene vi har besøkt barnehjemmet og vært sammen med go'ungen har vært fantastiske, ellers har vi ikke helt klart å slappe av. Godt å kjenne at skuldrene senker seg og at vi er hjemme igjen i løpet av helgen. Da skal jeg ha mammaperm. og kose meg med trilleturer i vårsola. For øyeblikket oppfører han seg eksemplarisk, så fortsetter det sånn blir det ikke bare bleieskift framover, men café-turer og venninnetreff også. Gleder meg! Klem til alle fra
lillebie på`n igjen Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Så koselig å høre historien din snøfilla ) Kos deg masse med gutten deres, og god tur hjem igjen til Norge )
finetine Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer såååå mye Snøfilla!! Tenk så fantastisk, at du endelig skal få trille ditt eget barn og bare kose deg og nyte mamma følelsen:o)!! Detter er så fortjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg med deg! Klem
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Hei vennen... )))) Gratulerer såååååå mye!!!! Endelig skal du ta mamma rollen fatt og slite ut noen sko og vogn jul... Dette er det beste jeg har lest på lenge... ))) Ønsker dere massssse lykke til... ) Klem fra Anne
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer igjen, helt herlig... han er jo sååå skjønn atte )) så fint bilde.. ble helt rørt jeg. Kos deg masse og som jeg sa jeg gleder meg til å se flere bilder og høre mer.. kleem
Høst72 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Så flott snøfilla! Gratulerer så mye med alt i box! Får håpe god-gutten er like snill når dere kommer hjem. Han har jo fått tid til å bli kjent med dere, og dere med han, så det går sikkert fint! God tur hjem! Og nyt permisjonen! Klem fra
Hvite due Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Tenk at det nå nærmer seg slutten:-) Det blir helt utrolig og komme hjem å finne roen.... Det blir sikkert deilig med mamma permisjon....kose masse med godgutten, cafe, venniner, sladder og snacks:-) God helg!!
kosejent1 Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye Snøfilla;-) dere får kose dere masse som foreldre og god tur hjemover! Regner med at det blir mange turer og kafébesøk på deg fremover mot sommeren! Det er bare å nyte i fulle drag at du endelig er mamma! Stor klem fra
Rose69 Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Tusen takk for alle mailene.Sååååå nydelige bilder...J sitter og sipper på kontoret!!!!!! Alle lykkeønskninger :-) Dere sitter vel på flyet nå :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2009 Tusen takk alle sammen! Nå er det en uke siden Even ble vår, og det er vært en fantastisk opplevelse å være sammen med ham hele tiden. Vi har ingen døgnrytme enda, men han spiser, sover, ler og gråter akkurat som han skal. For 1 år siden hadde jeg SA 5+5 etter 5. ICSI-forsøk - i dag er jeg mamma til verdens flotteste gutt, det er et lite Even(tyr)! Klem
fostermor*stolt mamma* Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Å snøfilla!!! vet du hva! her sitter jeg og gråter!!!! Gratulere så masse med å få lille Even hjem:D du kan tro vi har ventet spent på oppdatering fra deg:D kos deg glugg i filler!!! Det har du fortjent:D
Sarah70-har 2 gull Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er så rørt på dine vegne, Snøfilla! For en fantastisk historie som endte bra til slutt. ENDELIG ble det din tur, det er deg så unt! Kos deg med lille Even (fint navn, forresten!)
Coma Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 Så fantastisk å lese at du endelig har blitt mamma snøfilla! Gratulerer så mye!!! Nyt tiden framover:-)
1stegangsmamma43 Skrevet 12. mars 2009 #14 Skrevet 12. mars 2009 Å så koselig da :) Kose dere nå og god tur hjem. Nyyyyt hvert sekund. Klem
lita78ღ Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer igjen som mamma, snøfilla. Fantastisk å høre at dere er hjemme igjen og at alt går så bra. Kos dere masse!!!!
Abracadabra Skrevet 13. mars 2009 #16 Skrevet 13. mars 2009 hei snøfilla, det var jammen lenge siden!!!!!!!!!!! Utrolig kjekt å stoppe innom her og lese den lykkelige slutten på historien din...ønsker dere all mulig lykke fremover! Stor klem fra Karen
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. mars 2009 #17 Skrevet 13. mars 2009 GRATULERER!!!! Så koselig at du endelig har nurket ditt i armene! Vi vurderer ganske sterkt å adoptere søsken til jenta vår. Men vi må uansett vente litt før vi kan sette igang prosessen så vi får tenkt litt mere på det! Adopsjon er jo en kjempfin mulighet for å få barn i huset! KLÆM
Flippa m Frida Skrevet 13. mars 2009 #18 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer så mye, jeg gleder meg ordentlig på dine vegne! Endelig mamma! Veldig rørende å høre at alt er i box, til lykke med gutten. Så stas!
*sommer* Skrevet 13. mars 2009 #19 Skrevet 13. mars 2009 Hei Snøfilla Jeg så utrolig glad på dine vegne, synes ikke det er lenge siden du fortalte at du hadde bestemt deg for å adoptere. Og nå 1 år etter har du en sønn, det er bare helt fantastisk. Dette har du virkelig fortjent. Gleder meg til å høre hvordan det går med dere. Stooor klem
Full house Skrevet 13. mars 2009 #20 Skrevet 13. mars 2009 Hei snøfilla! Jeg bare ville gratulere deg, det må ha vært lynkjapp adopsjon!!! :-) Hvor lang tid tok prosessen?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 13. mars 2009 Takk <3! Ja, prosessen har gått raskt og smertefritt: - mai 07: Kontakter barnevernet og melder oss inn i Adopsjonsforum - februar 08: Godkjent av Bufetat - juni 08: Søknaden sendes Sri Lanka - januar 09: Tildeling ...så fra vi startet prosessen til vi fikk den stoooore telefonen gikk det 20 mnd :-) Klem
Liza Leonore Skrevet 13. mars 2009 #22 Skrevet 13. mars 2009 Glad på dine vegne - men kjenner dog et snev av misunnelse her jeg sitter på rugedag 4 og vet at resultatet av forsøket kan ende i ingenting i likhet med tidligere forsøk. Planlegger dere å adoptere flere og velger dere da samme land? Må forsøke å få typen med på adopsjon... en kan undres hvorfor det er er så viktig for mange å videreføre genene sine.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #23 Skrevet 14. mars 2009 Hei Liza :-) Håper du får med deg mannen på plan-B etter hvert, men du skal ikke gi opp håpet enda! Vi har ingen umiddelbare planer om nr. 2. i må uansett vente et år før vi kan søke på nytt, og da er nok ventetiden på Sri Lanka merkbart lengre. Har også lekt med tanken på fler ICSI-forsøk etter hvert, men akkurat nå virker det ganske fjernt!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå