Trulsine Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Og hvor ofte besøker de dere etter at dere har fått barn?
frk-fryd Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Det har blitt sjeldnere. Nå har vi vært der to ganger på 4 mnd... De er hos oss kjempeofte nå etter tuppa kom. Minst annenhver uke. Før var det kanskje månedlig.
Katsi Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 De bor på en annen kant av landet. En gang i året besøker vi svigermor og en gang i året besøker vi søsteren hans som bor en time unna svigermor så da pleier hun å komme dit hun også. Svigers er skilt så svigerfar blir det bare dagsturer til da vi er der borte. Mine foreldre bor 2 min å gå fra oss så de ser vi sikkert 3-4 ganger i uka;)
3 snart 4 :o) Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Altfor ofte.... Eller det vil si moren hans besøker vi mye oftere en jeg ønsker. Hun er en mester i å lesse på oss dårlig samvittighet hvis hun ikke har sett oss på litt over en uke.... Med moren min er det mye greiere siden hun er hjemmeværende, så hun besøker jeg heller på dagtid, mens svigermor nesten forlanger at vi skal komme på middagsbesøk hver 14. dag... (og hun jobber fryktelig mye så hun mener at vi skal komme løpende når det passer hun.....)
Novembergutten Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Svigermor er nok her 1 til 2 ganger i uka, svigerfar sjeldnere... Mamma og pappa ser jeg oftere 2 - 4 ganger i uka. Blir på en måte dit jeg drar oftest, selv om begge bor i nærheten. Synes mannen min kan ha litt mer "ansvar" for å ta med junior til farmor og farfar. Jeg har gjerne min familie å besøke, og synes det kan bli litt mye inni mellom om jeg skal reise både hit og dit...
lille sprelle Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 ukentlig som regel snakker også minst en gang i uka på telefon med svigermor (eller av og til svigerfar)
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Prøver å ta en tur innom svigers i helgene. De bor ca 20 min herfra. De er hos oss i ny og ne. Mine foreldrer bor i Sverige så de besøker vi et par ganger i året, da minst 1 uke av gangen og de er hos oss flere ganger i året og=)
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Ser de stort sett en gang i uka, går max 2 uker uten å se de... De klarer ikke å være lenger vekk fra lillegull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå