Gå til innhold

Påmeldingsliste for nytt treff i 30- gruppen 11. mars kl 12 på Augustin Deli, Galleriet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei! no har eg og født! min etterlengtede Sigurd Olai ble født på Storken 1.mars:-) alt e bra med oss! vet ikke om vi klarer å somle oss avgårde på treff den 11. men har lyst og skal prøve å få det til. E litt ny i denne tilværelsen og kordan man gjør det når man skal avgårde med barn og vogn og pakkernelliker..

men som sagt, vi prøver!

gratulerer også til Annelin som fødte som fikk en jente 5.mars og Jannicke som fikk en gutt 6.mars:-) så da er vel de fleste kommet ut:-))

Hei, eg hadde tenkt å komme. Hadde bare glemt å melde meg på. Men vi kan godt utsette det. Passer det på mandag? Da skal eg til lege uansett. Skal vi si kl halv ett? Eller skal vi utsette det enda lenger?

Var redd for å møte i byen for bomtur:) Jeg skal også til lege på mandag men det er ikke i byen så mandag er ikke god dag for meg. Kan i morgen og fredag og alle dager bortsett fra mandag i neste uke.

Annonse

hei! eg møtte jo i dag eg.. men der var jo ingen kjente:-( hadde ikke sjekket siste meldinger her.. men sånn er det. kommer gjerne en annen dag i alle fall.

kanskje vi kan prøve tirsdag kl 12 på samme sted, Augustin?

onsdager passer dårlig for meg i tiden fremover..

Eg blei først litt skuffa over at eg ikkje hadde fått med meg treffet den 11., men såg lenger nede i tråden at treffet er utsett :-)

Gratulerer til alle som har født! Eg møter gjerne på tirsdag.

Jeg satser også på å komme på tirsdag. :) Blir treffet på Augustin eller på Aroma? Har ikke truffet noen av dere før, men det er vel bare å se etter store mager eller små babyer? ;-)

Annonse

Hei! Tusen takk for gratulasjoner på toppen her, Linda - det var hyggelig! Jeg har ikke fått vært inne på siden siden jeg kom hjem... Men jeg har veldig lyst til å komme på tirsdag - tror jeg skal få det til :-) Gleder meg til å se dere igjen - og denne gangen har jeg med min lille Vetle som endelig kom til verden hele 18 dager på overtid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...