Gå til innhold

Grøtnekt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!!! Hva gjør jeg? Gutten min vil ikke ha grøten sin. Prøvd med brødskive, men d vil han heller ikke ha. Fikk i han litt fruktmos til slutt, men d e jo ikkje like mettende eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han. Min gutt fikk grøtnekt rundt 6 mnd alder. Da tok vi en pause på en ukes tid, fikk kun mme og fruktmos etc. Så var det greit å spise grøt igjen.

Gir du forskjellig type grøt så han ikke blir lei?

Skrevet

Han er 9,5 mnd. Begynner sikkert å bli lei av grøt, men han vil jo ikke ha brødskive. Gir flere typer grøt, men vil ikke ha noen nå. Får muligens bare gi han middagsglass flere gang for dag istedet.. og forsette å prøve å gi han brød.. Også fruktmos da, for d vil han ennå ha. Andre m erfaringer?

Skrevet

Ammer nesten ikke lenger heller, bare morgen og kveld. Prøvd flere ganger å gi pupp på dagtid, men han vil IKKE ha!!

Skrevet

Datteren min er også 9,5 mndr. Hun vil heller ikke ha grøt. Har ikke spist grøt på nesten 2 mndr. Hun spiser litt brød , men vil helst ha skorper og skalk. Spiser kornmo havrekjeks og litt lazy town kjeks om jeg ikke får i henne noe annet....... Lazy town kjeksen ble på tester som og spise grovbrød med brunost.

Hun spiser også fruktmos og barne yoghurt på glass og middagsglass.

Hun spiser mest om hun får spise brødbitene selv ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...