Alvepia *happy mum* Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er den som langt i fra ikke klarer å holde meg unna testing. Testet i går og i dag, å det viser 2 to streker. den i går er noe svak, men den i dag er noe sterkere... Nå ligger jeg rett ut på sofan/senga å tar livet HELT med ro . Denne gangen skal det gå
maja81!! Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jippi!!!! Grattis!!!!! For en fantastisk god nyhet, nå ble jeg jammen glad på dine vegne! Ja, ta det helt med ro nå. Nå må du bare kose deg og slappe av. Ha en finfin dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bethenc Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Hei snuppa!!!!! Og du somvar så sikke rpå at det gikk dritt i går..hehe.. ååååå...det var sååååååååå morro!!!!!! Da tester du positivt tidlig:) Nå må du slappe av og kose deg! forhåpentligvis følger jeg etter til uka:) klem
kruttønna Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Det var det jeg trodde!!!! Superdupert - nyt følelsen og TA VARE PÅ DEG SJØL. Herregud testa du positivt allerede - blir nesten frista til å teste jeg også.... GRATULERERRRRRRRRR
Alvepia *happy mum* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Takker Ja jeg er nok av den "heldige" som produserer hCG veldig fort :S Nå tar jeg livet med ro, 1 dag igjen av praksis, ( vest man er frisk nok til å være der da ) også er det vinter ferie med utlevering av valper. Deretter blir det late dager på sofan og noen timer på skolen... I går trodde jeg virkelig at det gikk rett vest, men etter en del smerter gikk jeg på do å bestemte meg for at dette bare var dårlig mage.. å pinade var det bare det og Men å juble for høyt er vel ikke det o store her. Nå skal jeg først komme meg over uke 6, å etter der er det å komme seg over uke 9 før man så satser på å komme seg over uke 12 før man klare å slappe litt mere av. *KLEM*
Alvepia *happy mum* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2009 Men det skal også sies at strekene ER svake, MEN de vises
GabriellaS Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Så utrolig bra!!! Gratulerer så mye! Jeg har også testet positivt og prøver å slappe av og nyte livet. Det føles helt utrolig, så du må bare nyte det og ta vare på deg selv!
Alvepia *happy mum* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2009 ja det er bare å ta tiden me ro å leke dronning jeg og sofan har blitt bestevenner på det høyeste nivå... hihihi
MK73 Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Hehe - når resultatet er så positivt er det veldig fristende å si "hva var det jeg sa"... :-) Uansett litt tidlig igår til å si at det gikk galt. Gratulerer så mye! Kos deg masse med spiren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå