Gå til innhold

Hva har du dilla på og hvor mye har du gått opp i vekt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er 31+2 uker på vei og har VELDIG dilla på sjokolade. Har til nå lagt på meg 3 kg, Må prøve å skjerpe meg litt nå, for av erfaring vet jeg at det er nå det renner på med kiloer.. Men det er ikke så lett når man "bare må ha det":)

• 3 uker senere...

Jeg har hatt dilla på frukt generelt og appelsiner og kiwi spesielt. Men dette var spesielt da jeg var kvalm de første 12 ukene. Idag er jeg 20 uker. Nå har jeg egentlig ikke dilla på noe som helst, men drikker store mengder melk, før var det bare et glass til frokost og et til lunsj. Ellers har det gått mye i te. Det liker jeg egentlig ikke, hvertfall ikke den der sorte. Men i og med at kaffe har utgått, det smaker bare surt og jævlig nå, så må jeg ha noe annet med koffein og da har te faktisk funka fint.

Jeg håper virkelig at jeg ikke får dilla på søtsaker, det har jeg egentlig ikke hatt noe lyst på i det hele tatt, og det passer meg veldig bra! Sikkert litt derfor at jeg ikke har lagt på meg noe så langt også :-)

Har hatt dilla på syrlige ting, spesielt sitron.

Har forferdelig lyst på friske, nyplukkede jordbær, men det er ikke så lett å få tak i nå, så jeg GLEDER meg vilt til sommeren kommer.

Ellers har jeg vært glad i spise knekkebrød med skinke og ost. Det er flere herrens år siden jeg spiste meg lei på det. Men så fort jeg ble gravid nå, så har jeg villet ha ost og skinke.

Også må jeg ikke glemme grønne epler da:)

Er vanligvis ekstremt glad i sjokolade og snop, så er veldig glad for at det ikke frister akkurat nå;)

• 5 uker senere...

Jeg er 34 uker på vei og har dilla på jordbær :D

gikk myye ned i begynnelsen pga morgenkvalme som varte gjennom hele dagen.. Ligger bare 5 kilo over normalvekta mi. Føler meg litt heldig med så kort vei til normalvekta :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...