Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Tenker du på postboksen på brukeren din her hos oss? Det er jo ikke plass til mer enn 50 i innboksen der, så det kan da ikke ta så veldig lang tid?

Men jeg skal sjekke med utvikleren vår i morgen hvordan det ligger an å lage en slik funksjon. Så gir jeg deg tilbakemelding her.

Vennlig hilsen

Ja det er hvis man er gullsmokkmedlem det, men det er jeg ikke lenger.

Ved vanlig medlemskap har man bare 15 mailer og en mail tar i gjennomsnitt 30 sekund å slette så det ville blitt 1,5 - 2 timers arbeid bare å få slettet gammel mail siden man ikke kan slette mange om gangen.

Skulle gjerne vært gullsmokkmedlem men vil ikke betale via sms for kun en mnd. og visakortet er ødelagt og venter nytt så hvis dere har andre måte jeg kan bli medlem på så blir jeg gjerne det.

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har ikke lyst å slette profilen min har mange koselige bilder. Det tar så lang tid å laste dem opp igjen også hvis jeg vil legge dem til igjen.

Jeg fant ikke den plassen hvor man kan hake av at man vil ha e-post og ikke epost.

Takker for gode råd dere anonyme men syns det er rart jeg ikke får noen tilbakemelding av Siri, er ganske mange dager siden jeg skrev innlegget nå og ser hun har vært inne og svart andre.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...