Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Selv om jeg ikke veier så mye, er jeg dvask, har både mage og lovehandles.. Føler meg ikke vel med meg selv! Kunna jeg ha prøvd dette frokost konseptet mens jeg fullammer.. ??Pjokken er 6 uker =) Kanskje prøvd å gått ned 4 kg da!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 du må TRENE jenta mi;) Du kan ikke gå ned noe mer fett, du må gjøre det om til muskler:) 54 kg på 168 cm er ikke mye i det hele tatt, men jeg vet jo ikke hvordan beinbygning du har eller noe da... Ville ikke gått på diett med dine vekt/høyde proposjoner, da kan du fort bli radmager;) Spis sundt og ofte, tren 2-3 dager i uka, gjerne pilates eller lignede i kominasjon med spinning, det gjør at kroppen jobber fulltid;) da vil dvask og lovehandels bli borte med en gang:) ikke diett! tren;)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Du trenger da ikke gå ned noe i det hele tatt!! Dvask, mage og lovehandelsen må du trimme bort!! Evt de forsvinner litt av ammingen!!! Gå ned noen kg er helt unødvendig iallefall......ta noen mageøvelser som er godkjent så nært på fødselen og gå tur med vogn og baby, så går det seg til
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Hei, Forumtrollet;) Siden barnet kun er 6 uker, så betyr det nødvendigvis at det kun er 6 uker siden magen din sto på spreng. Du forventer enormt mye av kroppen din, du. Den trenger litt tid på omstillingen fra på spreng til normal. Ca 1 år tar det, faktisk. Ellers så tenker jeg at du kan ta frokostkonseptet i TILLEGG til vanlig kosthold, slik at du går litt opp i vekt. Beingrinder er sjelden fint, uten kjøtt på......
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 supert.. takker for fine råd, jenter!! Må bare få tid til å trene.. Pjokken tar all min tid Men skal vel få til litt trening på kveldstid da
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 selv om jeg VET at 54 kg ikke er mye å veie på 68 cm.. så er jeg ikke noe beinrangel.. Har som sagt, mye fett på mage, rygg, og sidene :/ Har alltid vært plaget med det.. Noen tips for å få det vekk uten å slanke seg da? Trenings tips?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 He he, nytter ikke å spise mindre, da forsvinner det du har av muskler for 54 kg er da ingenting. Du får gå en times trilletur med ungen i snøkavet hver dag så skal du se du får flat mage og sprettrumpe før du aner ordet av det.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 går hver dag, men fortsatt ingen sprett rompe ;P Tenkte å fjrne fett først, å så begynne å trene
solei Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 For alldel ikke slank deg når du ammer. Og du trenger det overhodet ikke!! Kjøp rockering og ta en runde på 20 min når pjokken sover. Etterpå tar du situps. Jeg har alltid trent mye. Men nå sverger jeg til rockering og lange raske trilleturer. Sideflesket forsvant fort med ringen. Hadde en pause..de kom igjen. Begynte å rocke..nå er flesket borte igjen. Utrolig enkel og effektiv måte å trene på. Tar og svært liten tid og kan gjøres når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå