Lauren Skrevet 14. mars 2009 #26 Skrevet 14. mars 2009 Jippi, var til UL i går og jeg hadde mange store fine eggposer, samt slimhinnen så veldig bra ut. Må ta 2 dager til med sprøyter for å se om vi får enda litt flere eggposer med bra størrelse på. Ny UL i morgen, så blir det vel uttak på tirsdag tenker jeg. Jeg har hadt 1 smertefillt uttak- og den var grusom- tom legen beklaget det etterpå- fik litt skrekken da. Har også hadt 2 uttak som gikk bra- skal sørge for masse smertestillende neste gang. Hvordan gikk UL din Lillemin?? Tålmodighet har jeg hadt masse av også, 3 uttak på 4 år- så nå er det vår tur. De skal sette inn to egg denne gang hvis alt går bra.Håper du lykkes denne gang Alid@- fortsatt god helg
♥ lillemin ♥ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #27 Skrevet 15. mars 2009 Så bra Lauren!! Da håper jeg disse to siste dagene med sprøyter gjør susen slik at eggposene blir store og gode og at du får hentet ut masse bra egg;) Jeg hadde 12-15 gode eggposer, så sprøytene ble stoppet med en gang, tok min siste puff med synarela i går morrest, og satt eggløsningssprøyta i går kveld. I dag er endelig en dag hvor man ikke trenger å tenke på medisinering... Deilig! Dette er mitt første uttak, så gruer meg litt... Håper det går rette veien for alle oss! Lykke til, i morgen er dagen!!! Masse gode søndagsklemmer
Lauren Skrevet 15. mars 2009 #28 Skrevet 15. mars 2009 Hei, da ble det en dag til med Menopur. Jeg har ca 20 eggposer- men noen er litt for små- de vil få med seg alle- ellers ser alt veldig bra ut. Skal ha uttak på onsdag og innsetting på fredag. Ønsker deg lykke til med uttaket- det går helt sikkert bra. Må få høre hvordan det går fremover. Lykke til. Fortsatt god søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå