Gå til innhold

Hva er sjansen for at nr 2 kommer for tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte datteren vår 34+4 og er litt redd for hva som kommer til å skje neste gang. De vet ikke hvorfor hun kom for tidlig. Og derfor lurer jeg på hva sjansen er for å få nr 2 også for tidlig. Leger og sykesøstre svarer bare merkelig på spørsmålet. ( De svarer vel egentlig ikke i det hele tatt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De svarer sikkert sånn fordi de ikke vet i det hele tatt, og da syns jeg de skulle si direkte til deg at de ikke vet, det er jo et helt greit svar etter min mening, og mye bedre enn å ikke si noe i det hele tatt.

For min del fant de ut at morkaka ikke var som den skulle og at den hadde svikta, jeg spurte om sjansen var stor for at det ville skje igjen og det kunne de ikke si noe om.

Det jeg fikk forsikringer om var at jeg skulle få tett oppfølging i et evnt. nytt svangerskap, og at de ville ta ul ofte for å se om babyen vokste som den skulle og om det var bra gjennomstrømming i navlestrengen.

Jeg kunne også få medisiner dersom de så at det var problemer med gjennomstrømmen i navlestrengen.

Vet at de som har født for tidlig pga svangerskapsforgiftning også får dette i neste sv.skap.

Var jeg deg ville jeg snakka med leger på fødeavd, der du fødte.

Skrevet

Mente at de som har hatt sv.skapsforgifting med nr1 KAN få det i neste sv,skap også, ikke at det er garantert, gikk litt fort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...