Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Syns det er mye bråk (inne) i vår bhg, og har fått vite at lydnivået der er alt for høyt og at de har fått pålegg om at de må isolere mellom rommene.

Så, er det bråkete i deres bhg?

Og hvor lenge bør vi vente før det bør skje noe med isoleringen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139749231-er-det-br%C3%A5kete-i-deres-bhg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt unger i barnehager der jeg ikke unner noen å tilbringe dagen, i barnehager der det var behagelig, og i barnehager der det er spa-stille og man lurer på hvor ungene er blitt av, til man ser at de faktisk er der, men har fattet det med innestemme. Nå har jeg en som heller mot det siste, uten å være totalt spa. Den første opplevelsen varte kun kort tid, jeg kan ikke forsvare å gjøre ungens dag til et helvete, uansett om det på den tida var nødvendig å jobbe. Det hele står og faller på to ting: personalets dyktighet, som er det viktigste, og ungenes egen intellektuelle bagasje og utrustning. Isolering mellom rommene er bare en måte å legge lokk på at de har for dårlig personale og pedagogisk modell, og/eller at de har fått en overvekt av unger uten grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...