Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å gi mme av og til? Jeg fullammer jenta mi, men hadde tenkt at besteforeldrene skulle ha ho ei natt hvis det lot seg gjøre. Men ser ikke for meg at jeg klarer å pumpe nok melk til ei hel natt.

Får de magevondt de første gangene? Bør jeg starte forsiktig el kan man bare gi det et flere ganger uten at det gjør noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe problem hos oss!

Skrevet

Her skled det rett ned og ikke noe problem her heller!

Skrevet

Var ikke noe problem her heller da vi prøvde det første gangen!:)

Skrevet

Vi gjorde dette i natt slik at jeg fikk en hel natts søvn for første gang på 4 mnd. Gikk kjempebra, hun sov faktisk lengre mellom måltidene:) Ingen mageproblemer:)

Skrevet

her hadde jeg ikke noe valg. tette melkeganger.

det gikk rett ned :)

har hun tatt flaske før?

Skrevet

Har alltid gått fint her også. Hvis du vil forsikre deg, kan du jo prøve en gang på forhånd:)

Skrevet

Poden her har fått litt mme siden fødsel. Her går det stort sett like glatt ned som mm. Men som andre har sagt, la henne smake før du er borte hele natten. Jeg blander også ofte mme og mm i flasken hvis jeg ikke har pumpet nok.

Skrevet

minsten her i huset tar mme uten problem,men vi måtte bytte flasker før han ville ha..Vi prøvde med avent sine flasker og de ville han ikke ha så vi måtte ut å kjøpe dr.brown sine og de tok han uten problem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...