Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars jenta mi fikk vaksine idag (første, 3mnd kontroll) og nåå skriker og skriker hun. Vil ikke ha mat selv om jeg vet hun er sulten. Har fått en stikkpille for en time siden men merker ingen bedring!! Synes såååå synd på henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjipt mens det står på, men går heldigvis nokså fort over. I det lange løp er det vel verd det sett i forhold til hvor farlige sykdommene det vaksineres mot er ... men det vet jeg det er vanskelig å tenke på mens det står på ;-)

Håper pillen virker snart så hun får slappet av og spist skikkelig.

Skrevet

Ååå, jeg føler med deg..! Min har vært sånn både på tre og fem månedersvaksina, fikk femmnds på fredag. Huff, har skikkelig vondt av dem når de har det så vondt...!

Skrevet

Æsj, ja gruer meg allerede til 5mnd-vaksina. Min skrek i 2 dager etter 3mnd`en..

Skrevet

Nå har hun endelig klart å spise, 5 timer siden sist. Har også vært et opphold i skrikinga på ca 20 min!! Gruer meg for natta nå...

Skrevet

Huff da! Jenta her var ganske ille etter 3mnd vaksinene, men det hjalp m en stikkpille..

Men får håpe hun sover godt i natt! Noen som gjør det etter vaksinen, sa hs, deriblandt jenta her gjorde det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...