Gå til innhold

mclaren xt eller peg perego pilko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken maclaren har du da? Pilko er jo litt mer vogn enn maclaren. Har sportsvognstang, mer polstring og bedre bagasjeplass. Men den er større og tyngre. Maclaren er jo kanonbra reisetriller. Har en Quest selv men trenger du liggestilling ville jeg tatt xt. Men ville ikke tatt xlr, den er stooor og lang (vond å trille hvis du ikke er 180cm).

Det er hvertfall disse som er de beste. Jeg har hatt Bee også og den likte jeg ikke. Nå er sønnen min 1,5 år så det holder med Quest for oss fremover tror jeg, må bare sjekke at han sover ok med 3/4 ryggstilling.

vi har xlr nå,har vært kjempe fornøyd med den jeg! Er selv bare 167 og syntes ikke den er høy. Kan jo være for jeg er vandt med å bruke den! Questen blir ikke aktuell fordi jeg vil ha en med full liggestilling så blir enten xt eller pilko!

hvor mye veier pilkoen da? d som har vært veldig bra med xlr er fotpose og stor god plass i trillen. Har hatt vognpose i den samt softbag da småen var liten og vi gikk på kjøpesenter!

Har bare lyst på en ny trille nå ettersom jeg fort blir lei de vognene/trillene jeg kjøper!

Men vekt har mye å si da så derfor er d greit å vite vekt på pilko! Xt'en mener jeg veier ca 5-6kg..

http://forbrukerportalen.no/produkter/5547/

Vi har pliko og er veldig fornøyd med den. Vet om noen som brukte den også med softbag og det fungerte veldig bra. Vi bruker den kun på ferie og kjøpesenter, så har ikke hatt noe bruk for regntrekke eller fotpose, men syns regntrekket man kan få til ser veldig praktisk ut.

Annonse

Jeg så nå at det var en gammel test, så mulig vekta er feil. Det som står om at sikkerheten er dårlig stemmer hvertfall ikke, måtte gå og sjekke på vogna vår og ryggen og kalesjen er nå festet sammen med trykknapper. Jeg fant artikkelen ved å google peg perego pliko vekt, så hvis du gjør det samme kan du jo lete deg frem til en nyere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...