Gå til innhold

Noen flinke vogn-damer som kan hjelpe meg litt ang triller?

Anbefalte innlegg

Nå blir mini 1 år denne mnd og veldig snart på to bein. Jeg har ikke lappen så vi går hele tiden. Har en Teutonia Mistral jeg er veldig fornøyd med! Men tenker litt å kjøpe en litt lettere trille til vår/sommerbruk selv om den jeg har er veldig lett. Men en som jeg lett kan styre med en hånd og som likevel er god nok til at han kan ta seg en lur liggende og jeg kan legge noen varer under. Tenker litt til strand og by turer. Skal ikke kvitte meg med den jeg har nå, den kan jeg bruke i bhg og på lengre turer. Men er dette bortkastet? Og har noen gode forslag på slike triller? Har sett litt på Carena Easy og Carena Maxi.

Fortsetter under...

Går for en Maclaren i så fall hvis du vil ha en paraplytrille. Har hørt mye negativt om carena trillene. Men ikke mye plass under en maclaren. Hva med en EasyWalker eller OTH? Det ville jeg kjøpt.Fantastiske å trille begge to, helt supert med en hånd og god plass under. Sovestilling og til og med kule!

mclarentrillene er jo svindyre..

jeg har selv hatt en carena easy og jeg var kjemprfornøyd med den. eneste var at hjulene knirket litt,men da sprayet jeg dem bare og stille ble det..=)

ellers så vil jeg anbefale emmaljunga city jet. den er lett og trille og svinger som en drøm.=)

Timmy blir vel litt for lik den jeg har? Så det var noen negative kommentarer om C Easy, men hvis det bare er å spraye litt så er det ikke noe problem. Det viktigste er vel at jeg må kunne trille med ei hånd siden jeg vil leie han i den andre. Er allerede rastløs i vogna nå, så tenker han vil gå så mye som mulig i sommer ;)

Annonse

Var du ikke fornøyd med den du har da? Timmyen har de samme gode egenskapene, men ganske mye smalere totalt, mens sittedelen er 3 cm smalere. Veier vel nærmere 4 kg mindre enn mistralen.

Carena easy syns jeg er tyngre å snu enn timmy. men alt er jo smak og behag. jeg var vant itl en emmaljunga i utgansgpunktet, så jeg syn segentlig alt annet er tungt og fjæringsløst.

Har en Maclaren Quest til min gutt på 11 mnd. Den er helt super! Kjempelett, helt topp å trille! Er vel egentlig ikke så mye plass under.... Er ikke full liggestilling, men 5 reguleringer, og en helt grei liggestilling, som han sover godt i :-) Betalte 1499,- på Biteringen.

jeg forguder min emmaljunga city jet. etter og ha hatt x-antall vogner,så er denne min favoritt. er du ute etter ei vogn som er lett og styre,bør du ta en titt på denne :) det ligger mange pent brukte ute på finn.no :)

lykke til med vognvalget ditt :)

Nå har jeg sett litt på disse vognene dere skryter så av! :) De ser veldig gode ut, og ble egentlig mer usikker, hehe. Men vil dere si de kan brukes som alternativer til paraplytriller? Er mer det jeg er ute etter, men en god en for mine behov, en hånd, legges helt ned og god plass. Eller finnes ikke min drømmetrille kanskje?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...