Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker at jeg skal begynne med nattavvenning.han er 6mnd (8,5 kilo),han får 150ml velling ved 23 tida men våkner ved 05 tida og vil ha mat.Men når jeg har lagt en flaske mme spiser han ofte lite alt fra 40til 80ml ,sjelden 150ml .ser ut at han bare vil leke,smiler og lager lyder.Legger han i senga og etter en halv time sover han igjen.Tror kanskje han ikke er sulten men våkner av vane,hvasyntes dere,skal jeg prøveå gi han litt vann i senga isteden,uff har litt dårlig samvittighet,mn hadde vært utrolig deilig å fått sove litt mer om natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd med vann, høres ut som han våkner av vane. Og så er det jo så godt med melk da! :-) Blir melka bytta ut med vann er det mindre attraktivt, og småtten vil ganske fort lære seg å sove lengere, det er i alle fall min erfaring! :-)

Skrevet

mini er 6.5 mnd. Vi fjernet måltidet mellom tolv og åtte ved nyttår. og denne uka har vi også fjernet måltidet kl tolv. Han har våkna kl fem, men roet seg med vann (lett utblandet med eplejuice for å få litt smak).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...