Gå til innhold

Bæsj... hvor ofte bæsjer knøttet deres ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest yrild
Skrevet

Lillemann er en røver til å bæsje!! 4 ganger om dagen og med rikelige mengder (og høylydt!) er normalt... stusser sånn når jeg leser at det er like normalt hvis det går 2 uker imellom hver gang...(hvor blir det av melkefettet da?) er det noen av dere som har sånne prinsessebabyer som bæsjer høfflig og lydløst annenhver uke?

He he :- ) Er skikkelig Mamma nå... bare interessert i bæsj, tiss, promp og søvn!

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Nei, babyen min bæsjer ikke bare annenhver uke nei. Her er det også noen ganger om dagen.

Men jeg måtte le av "prinsesser som bæsjer høfflig og lydløst". HAHA!

Jeg synes berta er så søt når hun bæsjer. Hun lager pipelyder med munnen når hun trykker, og morsmelkbæsjen lukter jo godt! :-)

Skrevet

Lille Bo trykker og stønner både høylytt og verbalt når han bæsjer - flere ganger om dagen, men oftest "bare" to. Promper masse, både før og under bæsjingen også, så her er det på ingen måte høflig og lydløst!

Og dessverre kan jeg ikke si meg enig i at mm-bajs lukter godt :\ Minner meg litt om sur yoghurt med en dæsj eddik :\ Ugg!

Skrevet

Her går det oftest 2 uker mellom hver gang det bæsjes. Vil ikke kalle det lydløst likevel ;-) Han fullammes, så da skal det vel være ok....

Skrevet

Hehe...ingen høflig og lydløs bæsjing annenhver uke her heller. Kan godt komme opp i ti bæsjebleier i løpet av en dag, og alle høres godt når de lages. (Men nå er småtten bare sju uker gammel, så det kan jo fort forandre seg.) Storebroren leverte derimot bare en bæsjebleie i uka. Veldig praktisk...men han var gjerne litt urolig en dag eller to før den kom.

Gjest yrild
Skrevet

Hei Lillepusen .-) Jada Helsesøster har forsikret meg at alt fra annenhver (eller t.o.m. tredjehver uke!!) til 10 om dagen er helt normalt for fullammende babyer :-) bare litt nysgjerrig på hvor det blir av fettet da...? Er din skikkelig Trultekanskje? ;-) ...men bolla mi er jo ikke akkurat tynn lenger han heller, så der røk vel logikken ;-)

Skrevet

Gutten min er trulte ;-) Han er 5 mnd og veier 8750 gram... Så ingen tvil om hvor fettet tar veien....

Skrevet

Lillegutt bæsjet flere ganger hver dag frem til han var 3 mnd, da begynte det gå flere dager mellom hver gang. Han er nå 4 mnd og har som regel bæsj hver 2-3 dag. Noen ganger er det ganske mye når det først kommer...uff massa griseri! Han får kun mm forresten.

Skrevet

Jenta mi bæsjer ca en gang i uka. Fram til hun var 6 uker var det mange ganger om dagen. Men de er på ingen måte lydløse!! ;)

Skrevet

jeg var en slik prinsesse da jeg var lita. Hver 14. dag kom det en liten ladning.

Gutta mine bæsjer ca 1-2 ggr pr dag. De er/har vært flaskebarn begge to.

Skrevet

hi hi, jenta mi bæsjer "høflig og lydløst" en gang i uka. Kan ikke merke det på henne i det hele tatt, bare kanskje lukte det, eller får en overraskelse når jeg åpner bleien:) Men de to første månedene var det daglig, og i begynnelsen var det etter hvert måltid.

Gjest yrild
Skrevet

He he frk Fryd :-) Da kan jeg kanskje tro at mitt lille bæsjetroll blir forvandlet til en prins i løpet av noen måneder ;-)

...utrolig at man blir så bæsj/tiss fokusert... (rødme)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...