The Princess Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article427721.ece
Groosalugg Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Det er vel ikke sånn at alle menn liker det samme er det? Ingen av disse er mannen min sin favorittstilling.
Mom2Two Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Tror det er de som stresser mest med hvilken stillinger de kan og ikke kan bruke som strever mest med å bli gravid, jeg.
erteposen + 4 Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Det er vel misjonærstillingen som er best om en vil bli gravid, men det fungerer bra å bli tatt bakfra om livmoren er bøyd bakover (10-20% av alle kvinner?). Tror menn er veldig ulike når det kommer til stillinger, og det er vel igrunnen ikke favorittene til min mann. Vi snakket om det på en jentemiddag, etter vi fikk et tips fra legen om misjonær siden en spermen kommer rett på da, og jeg tror de fleste ble enige om at mange par foretrekker misjonær når en vet der er en sjanse for at det blir barn. Er jo en intim stilling med øyenkontakt, og det er jo morsomt å tenke på at det kanskje blir barn denne gangen:)
partyoffive Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Ha-ha-ha!!! Kanskje hvis man har litt utfordringer for og bli gravid. men her i huset har de stillingene du nevner fungert 3 ganger!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Jeg ville ikke satsa på bruk av de stillingene som fullgod prevensjon akkurat, hehe:) Hva menn (eller kvinner for den saks skyld) liker varierer vel ganske så mye fra person til person.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Veeeel... *klappe seg på en etterhvert ganske store magen*, jeg ville ikke akkurat si at det er vanskelig å bli gravid av slike stillinger, selv ikke når man ikke vil bli gravid og løper på toalettet med en gang etterpå, hehe...
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, jeg ble gravid med eldste stående og med yngste sittende på topp. Men det tyder vel på at mannen har supersperm og at jeg er superfruktbar da? :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå