Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har PCOS og skal til fertilitetsbehandling i Porsgrunn om noen uker.

Det jeg lurer på er om det blir IVF med en gang, eller er det noen alternativer? Jeg har eggløsning hver mnd (kjemiske graviditeter), men ikke mensen. Er det noe de kan gi meg som gjør at egget kan feste seg, eller må jeg gjennom full behandling?

Noen som har erfaring? Hva var utfallet? Er det større sjanse for å miste hvis det skjer "naturlig"? Må jeg evt gå på hormoner langt ut i svangerskapet?

-Håper på svar..-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Du har neppe eggløsning hver måned hvis du ikke har mensen og en kjemisk graviditet får man ikke hver måned?

Hvis problemet deres "kuN" er pcos finnes det alternatvier, metformin i kombinasjon med pergo, metformin alene, pergo alene (neppe å anbefale) sprøyter med elelr uten metformin osv

Som jente med pcos har du større sjanse for å miste, metformin senker denne risikoen.

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg har fått positiv graviditetstest tre mnd på rad, ikke etterfulgt av mensen og er ikke gravid, vet ikke om det kalles kjemisk da, eller om det er noe annet..

Jeg håper jeg kan få Metformin.. Blir spennende.

Skrevet

Hvis du ikke blør og ikke er gravid men får positive graviditetstester.. jøss den har jeg ikke hørt om.

Mener du eggløsningstester?

har du vært hos gyn?

Kjemisk graviditet er når et befruktet egg streifer veggen i livmoren og kroppen tror den er befruktet, men da får man mensen stort sett relativt kjapt etterpå fordi ingenting festet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...