Sunniva78 har to små Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Vår gutt har nettopp begynt, og de andre barne gjør jo nesten ikke annet enn å sove..! Enkelte sover 3 ganger jo! Blir litt kjedelig for ham, for han sover 1 gang. Men er da vel mest vanlig at de sover 1 gang..? Eller?
Prinsessemamma x 2 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jenta vår begynte for 3 uker siden, og har hittil vært litt vinglete i rutiner, men nå ser det ut til at hun sover èn gang pr. dag, i ca. 1.5-2 timer. Hun sover som regler fra 11.45 0g utover. Ser på tavla i barnehagen at søvnen er veldig forskjellig fra barn til barn. Noen sover flere korte lurer, noen 2 lange, noen 1 gang osv osv. Hos oss er de ikke så opptatt at å samkjøre soving helt enda. Da legger barna etter hvert enkelt behov
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 I bhg hvor våre barn går sover de fleste bare 1 gang. Lillebror sover også 1 gang. De legger han etter mat i 12 tiden, da kan han sove til han våkner, som er alt etter 1 - 2 1/2 time. Noen ganger når jeg skal hente litt tidligere må jeg vente på at han skal spise yoghurten for han har akkurat stått opp he he =) Han er snart 19 mnd da.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 I bgh vår legger de også barna kl 12. Min datter sover ca 2 timer. Henter henne i 1530-1600 tiden og legger henne igjen kl 19. Hun sover da til kl 0600-0630, og har fått inn gode rutiner syntes jeg. Har jeg henne hjemme, sover hun 2 ganger om dagen og må legge henne i 20-2030 tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå