Gå til innhold

Hvor mye/ofte sover din 1-åring i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gutt har nettopp begynt, og de andre barne gjør jo nesten ikke annet enn å sove..! Enkelte sover 3 ganger jo!

Blir litt kjedelig for ham, for han sover 1 gang.

Men er da vel mest vanlig at de sover 1 gang..? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår begynte for 3 uker siden, og har hittil vært litt vinglete i rutiner, men nå ser det ut til at hun sover èn gang pr. dag, i ca. 1.5-2 timer.

Hun sover som regler fra 11.45 0g utover.

Ser på tavla i barnehagen at søvnen er veldig forskjellig fra barn til barn. Noen sover flere korte lurer, noen 2 lange, noen 1 gang osv osv. Hos oss er de ikke så opptatt at å samkjøre soving helt enda. Da legger barna etter hvert enkelt behov :)

Skrevet

I bhg hvor våre barn går sover de fleste bare 1 gang. Lillebror sover også 1 gang. De legger han etter mat i 12 tiden, da kan han sove til han våkner, som er alt etter 1 - 2 1/2 time.

Noen ganger når jeg skal hente litt tidligere må jeg vente på at han skal spise yoghurten for han har akkurat stått opp he he =)

Han er snart 19 mnd da.

Skrevet

I bgh vår legger de også barna kl 12. Min datter sover ca 2 timer. Henter henne i 1530-1600 tiden og legger henne igjen kl 19. Hun sover da til kl 0600-0630, og har fått inn gode rutiner syntes jeg. Har jeg henne hjemme, sover hun 2 ganger om dagen og må legge henne i 20-2030 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...