Gå til innhold

Jons_gravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og takk for svar i tråden min :)

Gratulerer med graviditet, heldige du :)

Ser ut som det samme har skjedd med meg ja. Du hadde din SA/MA i jan -08 skriver du. Tok det lang tid før du begynte på nytt forsøk, og tok det lang tid før du ble gravid igjen? Må ha noe å trøste meg med og som kan gi meg nytt håp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så leit dersom det samme har skjedd med deg, det er tungt selv om man har barn fra før synes jeg, hjelper jo ikke at det tar tid å få det til igjen.

Har du fått sjekket med ul eller blodprøve?

Siden jeg skulle ha fryseforsøk kunne jeg begynne på mens nr 2, Det vil si at jeg kunne begynt på nytt forsøk da jeg fikk mens i februar. (Men pga at jeg får litt ekstra kontroller av hjerte hos hjertespesialister ved RIksen måtte jeg vente på en undersøkelse og kunne ikke starte opp før den var unnagjort i april.

Hadde et neg. frys i mai, et neg. ferskt ICSI i september og ble gravid på frys i november. Så det tok lang tid å bli gravid igjen, men det var mest pga ventetiden i mellom.

I teorien ville det sett slik ut uten ventetiden: Hadde jeg kunnet begynt rett på i februar ville jeg rukket et ferskt forsøk før sommerferien og forsøket fra november ville vært rett før/over sommeren.

Føler vi har vært heldige - dersom alt går bra denne gangen, har termin i august- mht forsøk så langt, det er jo mange som sliter mye lenger og mer. Håper dere kommer igang så snart som mulig og at det klaffer igjen med en gang. Det er tungt psykisk å miste, det gjorde 2008 tungt å komme igjennom for oss fordi jeg tenkte på det hele tiden, bortsett fra når jeg var sammen med gutten vår selvfølgelig.

Lykke til, og kos dere med de to guttene deres i mellomtiden, og så får vi håpe dere snart blir flere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...