Gå til innhold

Søskenhåp for Edvart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og takk for trøstendes ord.

Så at du nylig fikk neg. test, så synd! Men sant det er god trøst i sønnen din? Jeg hadde gått helt ut av mitt gode skinn hadde jeg ikke hatt tvillingene nå.

Når skal du til pers igjen da?

Jeg håper på mai/juni, skal snakke med klinikken nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er tungt, men det er faktsik 25% av alle svangerskap som blir avbrutt og 70% av dette skyldes kromosomfeil har jeg hørt. Jeg synes det er en trøst å tenke på at sannsynligvis så var det noe galt med fosteret så det bare slutta utvikle seg. Men vi gir oss ikke så lett vi vel? Det hadde helt klart vært mye tøffere hadde jeg ikke hatt gutten min fra før ja. Vi er jo tross alt ikke barnløse vi. Men, alle rundt meg er gravide nå - var på treff med en venninne gjeng i går, der har alle store mager nå, bortsett fra de som har nr. 2 eller 3-4 fra før. Jeg må jo bare lære meg å takle det, ellers så må en bare legge seg ned på gulvet å gråte og det tjener til lite i det lange løp. Jeg får som sagt svar på blodprøva i morra, den er høyst sannsynlig negativ. Da vil jeg spørre om å få fersk neste gang, selv om jeg har igjen på frys (men frys fører jo bare ikke fram hos meg virker det som) og da håper jeg på å begynne spraye i mars. Det kommer vel litt an på kapasiteten der inne. Da håper jeg du blør dette ut selv så du slipper en tur på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...