Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #26 Skrevet 4. mars 2009 Jepp, vi har jo det så der er det pc-pult i ene hjørnet (bak døra) og stellebord på andre veggen. Syns det fungerer ypperlig=) Men nå skal stellebordet ut siden vi uansett aldri bruker det (steller bare på senga eller golvet). Får se hva vi finner på da, tror jeg vil ha en kommode der istedenfor, til sokker og singleter og undiker og sånt=) Det er helt fantastisk med walk in-closet da... Skal fjerne skapet på barnerommet også, har mer enn nok plass til alle klærne i skapet... Så greit å samle klær, sengetøy, håndklær, duker osv på et sted...
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #27 Skrevet 4. mars 2009 Det høres helt herlig ut! Men hvis jeg skal få meg walk-in closet må jeg enten ofre badet mitt (ain't gonna happen) eller gjestetoalettet som er på andre siden av soverommet og det skjer ikke det heller :-p Jeg får overleve med skyvedørsgarderoben og heller bytte frontene.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #28 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, man kan ikke få alt heller vettu...=P jeg ønsker meg større (og eget) bad også, men det får bli når vi flytter.
Stratos med 3 barn Skrevet 4. mars 2009 #29 Skrevet 4. mars 2009 Prøver å holde det ryddig og innbydende, men innimellom holder det hardt
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #30 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, nei det blir gjerne sånn. Aller helst skulle jeg ønske at vi hadde bygget huset og dermed fått alt slik vi ville, men byggeprosessen er for lang og krevende samt at tomter er så dyrt at det får bare være ;-)
Hymia+muffins Skrevet 4. mars 2009 #31 Skrevet 4. mars 2009 Jeg hater soverommet. Det er et rotehøl. Da vi pussa det opp for 1,5 år siden hadde jeg store planer om en lekker indiskinspirert hule med lune bruntoner, hengelykter, fine puter og annen pynt... Nå ser det ut som et kråkereir der inne, ble aldri sånn som jeg forestilte meg, og det ligger klær i meterhøye hauger til enhvertid + gigantiske hybelkaniner. Vi har én brun vegg, men fargen viste seg å være blass brunrosa, og derfra gikk det vel bare nedover! Jenta vår sover på samme rom, og jeg har ikke fått til sengeområdet hennes så koselig og søtt som jeg planla heller. Men - hun sover jo fortsatt i senga vår, så kanskje ikke så big deal I løpet av sommeren skal vi pusse opp gjesterommet og overta det, mens vårt rom skal bli et superfint barnerom for jenta vår, og halvbroren annenhver helg da. Ja, den som lever får se......
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #32 Skrevet 4. mars 2009 Vel, tanken var jo god, da! Jeg synes en "indisk hule" høres veldig koselig og fint ut, men det var jo dumt at det ikke gikk slik det skulle =( Bedre lykke på neste rom, har du noen planer for hvordan det skal se ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå