Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke særlig fornøyd med min fastlege, og har bestemt meg for å ha resten av svangerskapskontrollene hos min jordmor.

Men etter svangerskapet vil jeg gjerne bytte fastlege også. Problemet er jo å vite til hvem man skal bytte..

Er det noen som har tips om gode leger i bærum?

Flink medisinsk, men samtidig flink til å kommunisere?

Håper noen kommer med tips:)

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er veldig fornøyd med Andreas Tandberg på Bekkestuallegene, men jeg tror ikke han har ledig kapasitet, men Anne Jacobsen på samme legesenter er helt super!! Hun vet jeg at har ledig kapasitet på sine lister. Lykke til!

Skrevet

Takk :)

Tar gjerne i mot flere tips !

Skrevet

min fastlege er ute i permisjon. men hun er flink. ingvild ringen på høvik legesenter. ellers så er der en der som heter anders nyquist (tror det skrives slik) som er kjempeflink. Har hatt hastetimer hos han noen ganger, både med meg selv og min sønn.. han er bare sååååå dyktig og flink til å se en som persom:-)

Skrevet

rafat bolous på hosle legekontor, han er veldig populær hvertfall og flink! ellers bjørnebye (dame) på eikeli legekontor er kjempehyggelig og flink om du vil ha damelege da!:)

Skrevet

Vibeke Løvdal Haugen på klinikk for alle på løkketangen... helt fantastsik. har gått hos henne i 8 år;)

Skrevet

Takk for gode tips.

Vet ikke om det kanskej er dumt å bytte akkurat nå, like før fødsel.

Mest sannsynlig skal jeg ikke til lege før jeg føder, for da blir det jo kontakt med legene på føden, og så frem til da skal jeg ha kontakt med jordmor.

Men jeg tror ikke jeg orker å skulle ha med barnet mitt til min lege nå, jeg kommer jo sikkert til å ha like mye rare spm som trenger å bli møtt på en ordentlig måte da ...

hva tror dere??

Skrevet

Ble litt nysgjerrig på hvem du vil bytte fra for jeg vurderer å bytte og vil ikke bytte til feil.

Om du ikke vil si hvem så kanskje hvilket legekontor

Skrevet

Jeg synes du burde bytte med en gang hvis du er misfornøyd..Byttet fastlege selv for en mnd siden (har termin 5.april), og jeg angrer ikke. Var veldig i tvil før jeg byttet, men var så misfornøyd der jeg hadde fastlege så jeg følte jeg måtte. Og det er såå mye bedre hos den nye fastlegen. Samboeren min har forresten også Rafat Boulous som fastlege, som noen nevnte lenger opp, og han er førnøyd med han han også.

Føler ikke jeg kan anbefale fastlegen min siden jeg bare har hatt han i en mnd, men tror han blir bra :)

Lykke til

Skrevet

Jeg tror desverre ikke jeg har lov på disse sidene å si det.

Dessuten så kan det jo bare være min oppfatning av legen.

Men det er en dame. Det kan jeg si.

Hun er egentlig veldig flink på noen ting. men jeg er litt hysterisk person som kan stille litt dumme spm. (som jeg vet er dumme selv) men det er jo ikke noe artig å føle deg litt latterligjort av den grunn..

men om man ikke trenger en som er litt "pedagogisk" så kan det godt være man blir fornøyd med hun jeg har..

• 3 år senere...
Skrevet

Samme her.. Vil også bytte lege... har lyst til å bytte til bekkestualegene men de er så populære og null ledige.. :((

Skrevet

Lise wendt, gågaten legekontor i sandvika.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Martine Munthe på Bekkestua Fastlegekontor.

Men hun er ganske tøff, ikke noe "dill-dall" - passer meg perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...