Marit82 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2009 Nei glem det , du skulle ikke føde før i Mai du :-) Men er formen din bra?
Sunniva78 har to små Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, det kan nesten kjennes sånn ut av og til, men er ikke før i slutten av mai nei:-) Formen er knall, bare bekkenet som ikke er helt på topp. Lillebror i magen er mer aktiv enn sin bror, så jeg er spent på hvilken duracell-krabat som kommer ut denne gangen;-) Koselig at du spurte forresten:-)
Marit82 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Ja, jeg har jo fulgt deg siden første mann kom i magen på deg, på barn i magen :-) Siden vi har jam gamle :-) Så lurer jo på åssn det går:-) Blir spennende å se da.. Du skal føde på St.olav du, sant?
Sunniva78 har to små Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Skal føde på St.Olav ja. Blandede følelser mtp fødselen, i og med at det var litt tøft sist. Men jeg har enda noen mnd på å forberede meg!
Marit82 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2009 Å var det det? Men spennende da, en hver fødsel er en ny fødsel :-) Da kommer du faktisk på arbeidsplassen min da :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Du jobber på St.Olavs altså? Er glad jeg skal føde der, føler meg veldig trygg! Så får vi bare satse på at det går litt lettere denne gangen:-)
Marit82 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2009 Jepp, jobber på føden ja :-) Det er en kjempe fin plass å føde, skikkelig luksus mener jeg :-) *skryte av arbeidsplassen min* Men virkelig, det er luksus ja :-) Det går nok sikkert mye lettere denne gang, da du vet hva du går til! Til en viss grad ;-)
Sunniva78 har to små Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Så artig da:-) Har bare positive erfaringer fra Føde Øst iallefall, så jeg håper alt ligger til rette for en lettere og finere fødselsopplevelse denne gangen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå