Gå til innhold

Til alle store damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.. Jeg bare lurte på en ting...

Jeg er relativt stor og har alltid vært det.. Men på tross av dette har jeg det kjempe bra.. Jeg er ganske aktiv, god selvtillitt og en super samboer.. Jeg har det generellt veldig bra...

Hvordan har dere det? Er dere fornøyde med tilværelsen? Jeg får sånn inntrykk av at mange er så negative til seg selv..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget.. Jeg har kommet frem til at jeg må lese minst mulig på disse sidene for det er så mye negativitet i fht det og bli gravid.. Jeg for min del prøver og glede meg mest mulig og tenker at det skal gå bra, og at jeg skal ha et mest mulig normalt svangerskap..

Flere som føler det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HeiHei!

Jeg er gravid,overvektig,men super stolt! :) Jeg trives veldig godt med meg selv jeg,vet jo at det ikke er spesielt sunt med de ekstra kiloene. Men det er nå så. Jeg er jevnlig hos min lege,og jeg er frisk som en fisk!

Og har det oxo super flott med min kjære samboer.

Trur det er veldig enkelt å kun lese de negative tingene og fokusere på de. Jeg velger med omhu hvilke innlegg jeg velger å lese. Og velger sjeldent de med en "dårlig overskrift" kun fordi det er så lett å bli dratt ned humørmessig av mange innlegg.

Men når det er sagt,så har jeg oxo veldig glede av dette forumet. Får svar på mange underlige og nyttige ting man lurer på! :)

Skrevet

Jepp...jeg er en av de som aldri blir tynn, kommer meg ned til 95-100 kg og der er det stopp.

Har god helse til tross for overvekt og føler selv at jeg har god selvtillit.

Min samboer er hærlig og jeg tror oppriktig at han elsker meg.

Nå går jeg gravid i uke 38 og gleder meg til å ta fatt på trilling med ungen..:-)

Har gått opp nesten 30 kilo og det er jeg ikke så fornøyd med.

Hva andre synes om meg driter jeg stortsett i.....:-)

Skrevet