Gå til innhold

Skal vi lage en oversikt over Trondheims barna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marte ble født 12. november. Vi bor på flatåsen og jeg ble ganske nettopp 29 år.

Anne du som bor på Kulsås, d er jo rett over haugen for der jeg bor...Nesten samme nabolag. Bruker du flatåsen helsestasjon?

Vi skal også på helsestasjonen på tirsdagen på 4 mnd kontroll. Kanskje vi skal på en sånn felleskontroll? Sist var vi 3 mødre der samtidig.

Vi blir gjerne med på cafe en dag. Vi kunne jo ha møttes på det lune redet eller noe sånt?

Annonse

Passer fint det vettu, det er jo lønningsdag neste torsdag. hehe;)

Det må da være flere "trøndernovembermammaer" her inne som har lyst å møtes på cafe? Eller kanskje de fleste har barselgrupper og er fornøyd med det?

Om det er sånn at vi bare er 3 stk her, kan vi jo høre om vi kan joine des og jan treffene. Ser at dem har ofte treff i byen, og har en facebook gruppe. Så jeg syns vi like godt kan henge oss på dem. Nov,des, og januar var sammen på treffene for to år siden , da jeg fikk min første.

Så ta turen innom Desember klubben, så får vi helt sikkert bli med!

Ser ut som de er en aktiv gjeng de som fikk barn i des og jan. Har meldt meg inn på facebookgruppa deres. Har du meldt deg inn der Bridy? Hvis vi er snille så kanskje vi får lov å være med på et møte sammen med dem? Artig om flere fra novemberklubben har lyst til å være med. Er det noen stemning for å møtes eller?

hm... skal melde meg inn der jeg også tror jeg. Ja skal på gruppekontroll på flatåsen i morgen, så da ser jeg deg kanskje der:) Skulle egentlig treffe flere på 3-måneders kontrollen også, men hun som skrev opp datoen, skrev opp feil tidspunkt så jeg fikk ikke treffet noen andre. Synd...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...