3snuppeliner Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har ei jente på snart to uker. Hun sover nesten døgnet rundt. Har fått litt lengre våkenperioder nå, men dog. Er det vanlig at de sover sååå mye? Hun spiser godt og legger på seg det hun skal. Er det flere med sovebebisser?
Itsrejk Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Nå er min riktignok sju uker gammel, men da han var to uker sov han veldig mye, ja. Våknet for å spise, og var våken under bleieskift, men ellers gikk det veldig mye i soving, ja. Han sov gjerne (og det gjør han heldivis fremdeles!) seks-åtte timer i strekk om natta også, uten mat. Om dagen var det hyppigere måltider, men mellom dem sov han stort sett. Ikke noe problem med sovebebis, så lenge hun legger fint på seg! (Og det forandrer seg fort. Nå er småtten min myyye mer våken. I går sov han "dupp" fra tolv til fire ute i vogna. Deretter var han mer eller mindre våken hele ettermiddagen og kvelden, blid og fornøyd, bare med smådupper i armene mine.)
3snuppeliner Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Å det høres bra ut=:-) Da tenker jeg ikke mere på det, takk=:-) Må le av meg selv da, er nummer tre så jeg burde vel husket , hi hi..
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Min lille sovefrøken er nå 3 mnd, og helt fra hun var inne i magen har hun sovet masse;) Fra vi var på sykehuset har hun sovet og sovet og sovet... Fra dag 1 har hun stort sett sovet natten gjennom fra 22 til 12, den første mnd. med 2-3 matpauser om natten, etter det har hun sovet uten stopp fra 24 til 09. Hun er våken 1-2 timer, sover 3-4timer - sånn er det dagen gjennom! Og nå er hun 3 mnd, og virker ikke som hun er noe mindre trøtt - hehe:) Men hun er blid og fornøyd når hun er våken, legger godt på seg og ser ut til å ha det bra, så da er mamma også fornøyd:)
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Min er lik som din, HI. Bare sover og sover og sover.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Myye soving de første par ukene her også ja, men det gikk (dessverre) over igjen ganske fort, hehe! Myye våken fra 3-4 ukers alder...
Nea og juniors mamma Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Min lille er også to uker nå og sover og sover og sover. I beg måtte jeg vekke henne hver tredje time på dagtid for pupp, nå våkner hun stort sett til måltidene selv. Jeg ser imidlertid frem til mer våkentid, for det er ikke lett å bli kjent med en som bare sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå