Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og det var ubeskrivelig herlig!!! terminen ble flyttet til 0409, enda nærmere min sønn sin b.dag (0109)!! ugh...

den lille lå og hikket så h*n hoppet, fantastisk! Bokset med armene, hehe, og gapte og lukket munnen;)

var virkelig fantastisk, kunne jo se alt... øyne, nese, munn og til og med øret! hehe... men h*n ville ikke vise seg frem nedentil, navlestrengen var godt plassert., og i tillegg hadde h*n bena i kryss hele tiden, hehe... ville ikke endre stillingen sin;)

alt stod bra til, var stor og fin, lårbenet var langt:) hehe, det tilsa termin 0209, hehe... men s er vi lange i min famlie også da:)

blodgjennomstrømningen til hjertet ble også målt, helt utrolig! alt var perfekt:) var ingenting å si på noe, er så lettet etter alt styret hittil:)

sukk, gleder meg til ordinær ul om en mnd nå ja:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139745228-jeg-var-p%C3%A5-ul-ig%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du er...jeg skal ikke på ul før 1. april....en skikkelig aprilspøk hehe...håper knøtte vill vise seg frem da sånn at vi får se om vi får en prins til i rekken eller om det kanskje kommer en liten prinsesse til verden :o)

syns det er uendelig lenge å vente

ble bare satt frem to dager;) hehe, fra 06 til 04... vil mer frem!! hehe;) har ingen menstermin å gå etter, så blir kun ul termin denne gangen... min snn var liten da, mensterminen der var 3108, ul terminen ble 1209, ut kom han 0109.... så går egentlig ut fra at denne kommer før ul terminen også;)

Annonse

Greit å bli satt frem litt :) Spennende å se om denne kommer før terminen din denne gangen, ja.

Sønnen vår kom så godt som til terminen, dvs dagen før. Hadde mens termin 23. desember og Ul termin 22. desember sist. Han kom 21. Om han ikke hadde sitti fast hadde han vært ute halv seks på ettermiddagen, men ble stoppet opp og det endte med akutt KS. Han var ute 23.30. nesten på termindatoen, altså ;)

Må ta planlagt KS denne gangen, jeg. Kan ikke føde vaginalt pga trangt, skjevt bekken. Så spiren her kommer før terminen 30. september. Det vil bli fulgt nøye opp om det evt skulle komme tegn til for tidlig fødsel, så jeg skal slippe samme opplevelse som sist. Jeg var først våken med epidural, så fikk jeg full narkose pga at de måtte skjære opp mot navelen.

Lykke til :)

så kjekt å høre! Jeg har selv vært på UL i dag og det var slik en fantastisk opplevelse! Jeg ahr nemlig vært litt usikker på om terminen var riktig ifølge færste dag i siste mens for da er jeg idag 13 uker på vei. Legen min som jeg var hos på fredag sa ved å kjenne på magen min at jeg var minst 12 uker på vei men hadde allikevel en magefølelse... Så i dag på privat UL sa legen at jeg var 11 uker og 4 dager og at legen min sikkert har kjent på blæren min...hehe... Han er faktisk ganske ung ja! :-) Hvertfall jeg har nå termin 24 september! Ennå lenger å vente...

Uansett, det viktigste var at det var en skikkelig aktiv krabat vi så! Jeg kunne lagt å sett på h*n hele dagen! Hjertet banket som bare det og legen sa alt så flott og normalt ut! Jeg er så glad så glad...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...