Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeei.... jeg har tenke masse paa deg i helgen og i dag, men har ikke hatt internett i helgen saa fikk ikke sagt lykke til... Det var trist aa hoere lillehare. Hadde det helt sikkert blitt positiv test hvis du var gravid naa eller er det fortsatt haap? Stor klem fra meg.

Skrevet

Jeg veit kkelenger. Off, er bare så sliten nå. Har ventet og ventet så lenge for å få beskjed om at jeg ikke er gravid... ahhh, tar en ny test onsdag for sikkerhets skyld..

hvordan er det med deg da?? mer utredning?

Skrevet

Skjoenner godt at du er sliten lillehare... Haaper det enda kan vaere gode nyheter, men er det ikke det saa faar du forhaapentligvis et nytt forsok snart! Jeg kjenner flere som ikke har klart det paa forste forsok, men saa har det gaatt andre gang! Krysser fingre og taer :)

Alt er bra her, blir nok utredning for oss i februar hvis det ikke skjer noe foer den tid...

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hei du, nå er det lenge siden??? Hvordan går det med deg?? Ikken noe nytt her i gården...

Skrevet

Hei :) Jeg har byttet nick saa var jeg som sa hei i den andre traaden din og. Hadde glemt bort at jeg hadde byttet ;)

Vi har saa vidt begynt paa utredning... Jeg har tatt noen blodproever og hsg-rontgen og der saa lat bra ut. Mannen har tatt svoemmeproeve og de var fine, heldigvis... Blir flere tester hvis det ikke funker denne pp heller (har liten tro paa det gitt..). Men foeler hvertfall at noe blir gjort selv om det gaar veldig sakte..

Kjedelig at det ikke er noe nytt hos deg heller.. Haaper forsoeket gaar BRA denne gangen, sender mange onsketanker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...