Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du, hvordan er det med deg? .) gleder meg til å høre fra deg, lenge siden .)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lillehare! Ja lenge siden...har ikke vaert her saa mye og saa ikke innlegget ditt foer naa. Uff, kjipt aa hoere om jobben din da.. haaper du finner noe nytt snart!

Hvordan gaar det ellers? Ikke noe nytt her, like ufruktbar som alltid virker det som... Haaper du har det bra : )

Skrevet

hei, da er vi to som er like ufruktbare om dagen... har forsatt denne cysten på eggstokken som jeg tror forsatt er der ende. skal bestille ny time hos gu for å undersøke... fikk jo en el cyste mente hun.... dette er bare så slitsomt. den siste mensen varte i 9 dager!!!

har du sjekket din cyste i det siste??

Skrevet

Cyster er kjipt!! Min var heldigvis borte forrige gang jeg var hos gyn saa haaper ikke det kommer flere... Har du faatt sjekket igjen? Hvis det er en el cyste er den forhaapentligvis borte snart... Jeg fikk og lange kraftig mens naar jeg hadde det og supervondt. Haaper det gaar bedre med deg snart : )

klem

Skrevet

hei du! var i porsgrunn denn uken til førstegangssamtale. Gik veldig fint, vi får icsi. Og cysten er borte vekk! Eggstokkene så fine ut og det gjorde livmoren også. Så nå venter jeg bare på å komme i gang med hormoner som er i okt nov. Leeeenge til....

Hvordan er de med deg da? Har du kommet noe lenger i utre??

Skrevet

Hurra lillehare, saa utrolig godt aa hoere! Dette blir jo veldig spennende da, skal krysse alt jeg har for deg og dere. Tiden gaar fort, snart er du i gang!

Ikke noe nytt her, vi skal jo liksom proeve paa egenhaand frem til januar da, saa faar vi se om det skjer et mirakel. Men etter 2 aars proving har jeg liksom ikke helt troen paa det saa haaper vi kan faa litt hjelp snart..

Masse masse masse lykke til!

Skrevet

men kjære deg, har mannen dinundersøkt seg? å prøve i to år er lengre enn gjennomsnittet, og husk at etter 1 kan man søke hjelp... synes du skal tenke litt på det. har du endo eller er mistaneken borte nå??

vi gleder oss til å komme igang, ahhhh , skal kjøpe pergo til uken. må ha det klart til neste syklus :)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei, hvor er du?? håper det er bra med deg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, hei : )

Jeg har vaert paa ferie saa da har jeg ikke vaert her inne noe saerlig. Fortsatt ikke noe barn i magen, men har hvertfall faatt slappet ordentlig av og har mer energi!

Hva med deg? Naa er det vel ikke lenge foer det braker loes?

Skrevet

hei, endelig hørte jeg fra deg! trodde du hadde gitt deg... Ja, vi skal i gang til neste syklus!!! vi gleder oss og er veldig spente på dette her...men samtidig gruer vi oss veldig fordi vi er så redde for at de ikke skal gå. Så jeg vet ikke lenger hva jeg skal tenke eller føle. Alt har blitt bare vanskelig synes jeg! Hva med deg og cysten? Vært noe mer hos legen og hva er planen fremover?? Håper å høre fra deg snart...

Skrevet

Neida, har ikke gitt meg : )

Saa spennede da lillehare! Skjoenner godt at det er litt skummelt, men oddsene for at det skal gaa bra er jo kjempegode. Er sikker paa at det gaar bra jeg : ) Blir spennende aa foelge med paa deg/dere!

Ikke noe nytt hos oss da, skal tilbake til legen i januar, er det ikke noe nytt da regner jeg med at det blir utredning. Saa vi smoerer oss med taalmodighet og haaper kanskje vi greier det selv i mellomtiden!

• 2 uker senere...
Skrevet

Godt å høre :)

Jeg har hatt el nå, så nå venter jeg bare på tr!! og så setter jeg den 1. sprøyten!!! hurra, gleder meg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

hei! satt min første sprøyte idag!! da er vi gang!! hurra :)

Skrevet

Hurra! Takk for oppdateringen, saa spennende : ) Gleder meg til aa foelge med videre, krysser alt jeg har!!

Skrevet

tusen takk :) ul i morgen, kjempe spent :)

Skrevet

Lykke til : ) Si fra hvordan det gaar underveis!!

Skrevet

hei, litt deppa idag, må forsette til mandag. mer sprøyter og humørsvininger for pokker. skal øke dosen fra 125 til 175 IE. Tok en i sted, og tro meg, det merkes!!!

Ny ul på mandag da. Noe nytt hos deg eller??

Skrevet

Isj saa dumt da.. Det er jo sterke saker du tar i deg saa kan tenke meg bivirkningene merkes godt ja. Men saa blir det helt sikkert et bra resultat ut av det tilslutt, en liten lilleharespire :)

Ikke noe nytt her, er fortsatt innbilt svanger hver maaned men TR er alltid presis med sine besok saa lever ikke i villrede saa lenge om gangen ;)

Skrevet

Hei,her en liten oppdatering fra meg :) Hadde uttal på fredag og innsetti morgen. fikk ut 13 egg. 12 har blitt befruktet fint mens en må følges opp litt. MAnnen leverte en god prøve og derfor ble 7 befruktet med ivf og med icsi :)

Skriver mer i morgen. Venter på tlf fra pors nå, skal høre om celledelingen!!!

Spent spent!!!

Skrevet

Saa utrolig spennende lillehare. Og saa bra at proevene til mannen din var fine. Dette skal gaa bra! Mange gode onsker fra meg og stor klem!

Skrevet

Rugedag 4 i dag. Øm på magen og pupper, men vanslig når man går på crinone...

du da, noe nytt hos deg? hvor i prosessen er dere nå??:)

Skrevet

Gud saa spennende! Har de satt inn 1 egg? Sorry, vet ikke hvordan dette fungerer jeg... Og naar kan du teste?

Ikke noe nytt her, som vanlig... Tror nok det blir utredning i februar ja.

Skrevet

hei, fått satt inn ett embryo, det er vel det det heter når det er befruktet og delt seg. skal teste mandag om 1 uke :) rugedag 5 idag, teste på dag 14...

Skrevet

Embryo er det selvsagt det heter ja...

Dette er saa spennende!! Masse lykke til : )

Skrevet

Skal teste i morgen, gruer meg sånn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...