Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

vi har snakket litt om det men ikke saa mye. Mannen vil vente til vi har vaert tilbake hos legen og faatt litt mer informasjon. Tror han synes ass. befruktning er litt "skummelt" og han er litt saann at han tar ting som det kommer.. Saa hvis legen sier det blir ass. befruktning som beste alternativ saa faar vi snakke mer om det da, han er med paa det saa klart, maa bare ta et steg om gangen her... I mellomtiden er det enda 5 uker til jeg skal tilbake til legen saa proever aa tenke paa andre ting. Har forresten IKM i dag da, men etter den siste "diagnosen" er det ikke saa spennenende synes jeg...

Haaper det gaar fint med deg og, hva er neste steg hos dere?

din mann er lik min mann, ta det som det kommer men er åpen for det og det er fin innstilling. man vet jo aldri, kanskje dere har klart det?? haddevært hyggelig :) jeg har ikm nå tenker jeg, er så usikker på det fordi den er alltid uregelmessig, men ikm begynte vel i går og så tester jeg på torsdag hvis ikke tanta har kommet. har jo gått på pergo og det tror jeg har klusset til i systemet.

det er en god å tenke på noe annet, prøver jeg også, men det f.. ikke lett!! må få meg hobby men vet ikke hva det skulle være. er ikke av den kreative typen, er fryktelig teoretisk av meg!!

men, vi har sendt søknad sp jeg håper på svar snart, tenkte jeg skulle ringe dem til uken bare for å undersøke litt :)

ta vare på deg selv og gi meg tips til hobby hvis du har det :)

Oj, da har vi ikm i disse dager begge to jo : ) Jeg har allerede svidd av en test da, siden jeg ikke hadde sett noe til mensen (jeg pleier aa ha ganske saa regelemssige sykluser) men den var selvsagt blendahvit... Saa da regner jeg med at mensen er her snart : (

Hobby ja... Jeg liker godt aa lese boeker, ta bilder og male men det er sjelden jeg faktisk gjoer det.. Isteden sitter jeg her paa nett og sloeser bort tiden med aa saumfare cyberspace etter info om hvordan vi kan bli gravide. Hihi.. Tror nok ikke det hadde vaert saa dumt aa komme i gang med litt hobbyer igjen nei.

Lykke til med ikm og testing da : ) haaper det har klaffet!

Uff lillehare, det var kjipt aa hoere... Skjoenner saa godt at du er lei. Men en dag blir det vaar tur og, det SKAL det bli! Haaper dere faar svar paa henvisningen snart da, kanskje det vil gjoere at det foeles som om ting gaar litt mer i riktig retning?

Sukk, tenker paa deg og krysser fingrene for at det SNART er vaar tur : )

Annonse

håper så inderlig at vu får snart oppleve å bli foreldre! men nå er jeg så dårlig humør om dagen, og har bestemt meg for å trekke meg fra "bli grvid" tråden. det skal ikke være lett for meg å bli gravid så jeg orker ikke å henge mer der. er en sliter så min plass er her.

har så vondt i magen og alt som hører med når drittkjerringa (tanta) kommer. det er ikke en tante lenger, men en drittkjerring!! ahhh, er så sur nå!!! og så tar alt så lang tid. vi har snakket om barn i over 4 år, og når vi bestemmer oss for å prøve, viser det seg å være et levende helvete!! beklager at jeg sutrer, men har brukt opp kvoten min på mannen min.. så jeg må du ut på andre..

jaja, håper det klaffer for dere også og at vi slipper å være slitere... hadde det ikke fantastisk å være på 1. termin??

jaja, nok drømmer nå, back to reality... lykke til lille venn og hold meg oppdatert ang alt sammen :) klem til deg, og takk for at du leser dette (med et stort smil!) :)

Ja vi skal oppleve aa bli foreldre! Skjoenner godt at du er i daarlig humoer jeg, og tror det er lurt aa trekke seg tilbake fra "bli gravid"-traaden... Det er kjempekoselig med alle som blir gravide der inne saa klart, men det gjoer jo litt vondt naar det aldri blir vaar tur da.. Forhaapentligvis moetes vi en gang om ikke saa altfor lenge paa 1. trimester!

Du maa bare klage til meg altsaa, er deilig aa ha noen andre enn mannen aa klage til, og deilig med en annen respons enn "det gaar nok bedre neste gang". Argh, er jo godt ment selvfolgelig men frustrerende dog...

Kanskje vi bare skulle tatt en pause og tenkt paa noe HELT annet. En deilig ferie eller noe.. Det hadde vaert noe det. Jaja, naa droemmer jeg og lillehare, hihi. Snakkes snart haaper jeg! Klem fra meg.

• 4 uker senere...

Hei, hei!

Jeg fikk veldig gode nyheter i gaar - cysten er borte!! : ) Tror gyn. var veldig overrasket og, hun var saa og si sikker paa at det var en endometriosecyste og sa jeg da enten maatte operere eller gaa gjennom 6 mnd. hormonbehandlig for aa sette meg inn i kunstig overgangsalder. Ingen av de alternativene var jo saerlig opploeftende... Saa skulle hun da sjekke om cysten hadde vokst mye siden sist saa vi kunne bestemme hvilken behandling som var mest hensiktsmessig -- og saa var hele dr*ten borte : ) Saa naa er jeg veldig glad! Fortsatt like "ugravid" som foer da, men foeler det er litt mer haap da.

Vi har bestemt oss for aa proeve paa egenhaand litt til. Vi skal gifte oss i januar saa da er det greit aa vente, blir vi gravide er det en hyggelig bonus. Har det ikke skjedd noe til bryllupet saa setter vi igang utredning da.

Men du, er mensen din flere dager forsinket..? Du skulle ikke ha testet igjen da? Skader jo ikke, jeg haaper veldig for deg lillehare!

Annonse

dritt tanta kom! ahhh, er så lei!!!

fint å høre om dine nyheter da, og det høres bra ut å kose seg litt og ikke stresse, så mest sannsynlig klarer dere det selv!!

for min del ble det ikke noe spire denne mnd heller, begynner nesten å bli litt desperat, får nesten ikke sove om nettene heller. noen ganger så innhenter det meg liksom, at jeg kanskje aldri kommer til å få barn...

ahh, nå må jeg slutte å tenke så negativt!! klem til deg!

hei, det er bedre nå. nå er det ny prøveperiode som venter oss og denne gangen skal vi ha samleie hver 3 dag tenkte vi, fra og med idag...

da har vi prøvd aktivt 18 mnd fant vi ut.

er det noe nytt hos deg? fått flere svar?

klem til deg .)

• 3 uker senere...

Jeg fikk mensen paa mandag... Tror vi har ganske lik syklus jeg. Uff vet hvordan du har det. Er ikke saa mye her lenger jeg heller, men titter innom da : ) Haaper det klaffer for deg snart - kanskje den deilige sommeren kan hjelpe oss til aa slappe av litt..

lykke til videre... haaper neste maaned bringer godnyheter til oss : )

hei du, har forsatt mensen, på andre uken nå! i 10 dager!!! hæ??!!?? hva er dette, kan du fortelle meg det?? har ikke hatt mye blod, men den første uken var det bare bittelitt. kjempe ømme pupper og lite blod. kan vel ikke kalle det blod en gang, ser nesten ut som mørk utflod. Men i helgen fikk jeg mer, fikk litt vondt også men det gikk fort over, og nå kommer det bare litt mens jeg jeg løper (løper hver dag). Hva er dette?? har ikke ømme pupper nå eller noe andre symtp....

ahhhh, er litt redd for hva det kan være...

Oj... Nei vet du, det vet jeg ikke hva er.. Jeg har og litt spotting noen ganger en stund foer mensen virkelig kommer, det kan jo vaere det?

Har du tatt en test? Jeg synes du skal gjoere det bare for sikkerhets skyld. Det KAN jo hende du er gravid : ) Ikke for aa skape forventninger altsaa, men du kan jo teste..? Saa slipper du aa vaere redd ogsa, det er sikkert ikke noe farlig men det er jo faelt aa gaa rundt og bekymre seg.

Hold meg oppdatert da lillehare. Stor klem.

Uff da...

Endo ble jo egentlig aldri "bevist" hos meg da, men de mistenkte det... Men jeg hadde ikke saanne symptomer, hadde heller det motsatte - supersterke menstruasjoner og veldige menssmerter. Symptomer paa endo er og smerter generelt i mageomraadet, kvalme, tretthet, og noen faar smerter ved sex... Haaper ikke det er det du har, men ikke ta sorgene paa forskudd da.. Kanskje du skulle tatt en tur til legen? Er jo greit aa faa det sjekket..? Jeg hadde saann "guff" naar jeg hadde min x.u. men haaper/tror ikke det er det du har siden du fikk negativ test...

Lykke til lillehare, tenker paa deg.

klem : )

• 2 uker senere...

hei, går ikke så bra her. ikke noe spire og arbeidsledig. sliter litt nå kjenner jeg. vanskelig å bli gravid og vanskelig å få jobb... vet ikke hva jeg kan gjøre enn å forsette å søke. venter på fertilitetsklinikken skal åpne så jeg får litt svar på hvordan det ligger an med køen...

ahhh, sliten og lei nå! du da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...