NrToKomIJuli Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 gampræva til klokka skal stilles. Småtten her i huset starter dagen kl 0500, uansett hva vi gjør. Så nå stiller jeg mitt store håp til den helgen vi skal stille klokken i vår. Hvis alle lover å IKKE fortelle småtten at klokken flyttes, kanskje jeg kan få sove til 0600 etter dette. GID, hvilken luksus. Vet noen når klokka stilles? Er det noen som har greid å få avkommet til å sove lenger på andre måter? Han legger seg kl 1900, det er umulig å få han til å være lenger oppe, uansett hva vi gjør. Og jeg har forsøkt å justere sovingen på dagen, men det er også veldig vanskelig. Og det skal jeg love dere, lite hjelp i at han legger seg kl 1900, og voksenkvelden kan starte så tidlig, når den voksne er i koma og i seng kl 2100 ... :-/
*LilleTroll + spira Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Sommertid starter 29 mars den, ikke lenge til nå
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Ha, det har jeg ikke tenkt på... Har en morgenfugl her også... Dette blir spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå