Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hun snakker ustanselig....følger etter meg over alt dag og natt.Hun trenger lite søvn og var hysterisk redd for å være alene på rommet sitt inntil ca 1 år siden men er kun på rommet sitt når hun skal sove.Til tider er hun redd for å være alene f.eks på badet når hun skal på do og tørr ikke leke på rommet sitt alene.Hun er veldig aktiv som andre 4 åringer men ikke verrre enn andre barn.Det er sjeldent hun finner roen...hun svinser mye rundt selv om jeg har satt på favorittfilmen og dyne når jeg vet hun er sliten etter en lang dag.Hun er en gladjente men veldig humørsyk og krever veldig mye.Hun er veldig masete og selv om jeg elsker og forguder personligheten hennes blir jeg helt utslitt så og si hver dag.Jeg burde jobbe bedre med å få bedre tålmodighet men hun er liksom litt foran meg hele tiden og det er veldig fustrerende til tider.Hun er litt for mye for meg og av og til irriterer det meg at hun tar så stor plass og dominerer for mye.Hun har en lillebror som også trenger oppmerksomhet.Hun er litt sjalu ja men jeg vet at det ikke er grunnen til problemer eller hennes væremåte.Hun har hatt valargan fra hun var ca 2 år....før det sovna hun ikke før 1-2 på natta.Nå sovner hun ca 20-21 tiden men våkner somregel 23 og er våken minst 2 timer før hun sovner igjen og står opp ca 8.Nå har hun opphold i medisinen så jeg forventer at hun sover bedre når hun begynner på valarganen igjen.Min hun har ikke problemer med verken språk eller å lære nye ting.Hva tenker dere???
blondie30 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hei.. jeg er ingen ekspert på området, kan bare fortelle om hvordan min sønn på 11 med ADD er. - veldig ukonsentrert !!! - store problemer med å oppfatte beskjeder som blir gitt, både på skolen og hjemme(misforstår lett) - rolig og snill, ikke noe hyper - vært "treg" med fin motorikk, og sliter fortsatt litt der... - tidlig med språk - søvn problemer (vansklelig å falle til ro, og finne søvnen) Er jo noen likhets trekk her, men min gutt har ikke vært humørsyk eller masete. Heller veldig rolig og gjort lite ut av seg. Men som sagt ingen ekspert... Barn med samme diagnose er jo ikke nødvendigvis HELT like.. Ta kontakt med lege eller PP Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå