Gå til innhold

har en timmy, gidde å kjøpe mistral?

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 5,5 mnd.

Begynte med en emmaljunga som jeg syns ble altfor tung. Kjøpte en Teutonia Timmy 08 ved feiltagelse brukt, trodde den var mistral. Syns Timmy er super inn og ut av bil, den er kjempfin å se på(har favorittfargevarianten min), og han har jo kjempegod plass enda.

Men! har tilbud om å kjøpe en mistral 08 (i min fargefavoritt nr 3) til en rimelig penge, og lurer på om det er noen vits å slå til? Det hadde jo vært supert med vendbart styre, pluss at Timmyen humper noe vanvittig på snø og grus og på sti (går mye på grus og sti, selv om snøen sikkert snart forsvinner). Mistralen jeg har tilbud om har lufthjul.

Er mistralen noe lunere enn timmyen? Ellers noen grunner til å slå til/la være?

Har ikke så lyst itl å selge Timmyen siden den er så grei mtp bil og trange kafeer (er mye på kafe;). men den kan kanskje bli barnehagevogn til høsten?

hmmm. vanskelig! tanker?

Fortsetter under...

Med mistral kan du jo ha barnet mot deg. På lange turer i skog og mark så ville jeg fåretrukket den. Timmy er mer en trille i mine øyne, veldig kjekk men strekker ikke helt til som eneste vogn hos meg. Men nå triller vi veldig mye! (har prestige)

Er jo egentlig enig, var som sagt et feilkjøp da vi skull eha mistral. Føler gutten min ligger og humper så hjernerystelsen er rett rundt hjørnet oppi der. Og syns den e rlitt lite lun, han sover litt dårlig, kalesjener så åpen.

er dette noe bedre på mistral?

Er bare det at nå er han jo alerede blitt 5 mnd, lurer på om det er teit å kjøpe ny vogn nå.. men får den ganske rimelig, gjennom en bekjent.

Er det noe poeng å ha begge to mon tro?

Jeg har Mistral og er veldig fornøyd! Synes forskjellen på de ikke er så stor annet et par cm i bredde og vendbart styre. Det var grunnen til at jeg valgte den, vendbart styre og lufthjul(kan jo få de til Timmy også) Hadde jeg kjøpt den, hadde jeg nok solgt Timmy'n og heller kjøpt en lettere trille som alternativ. Jeg begynte også å bruke denne med 6,5mndrs alder. Han lå i pose med ryggen helt ned.

Annonse

Nå en veldig snart 1 år. Har planer pom å skaffe meg en lettere trille til å bruke nå som han snart begynner å gå (Jeg som har startet tråden om det er noen som kan hjelpe ang trille ;) ) Men jeg kommer til å bruke Mistralen hvis vi skal på lengre turer og på høst og vinter til han er ferdig med vogn. Jeg har ikke lappen enda, og så lenge jeg ikke har det har jeg nok den stående, og i bhg hvis det trengs. Jeg kjøpte min brukt og den fungerer veldig fint på 3 året nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...