Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 2 mnd synes jeg sover veldig lite. D siste døgnet har han bare sovet 9 timer.Vi har store problemer med å få han til å sove og er kjempe sliten nå. Han sover 5 timer om natten i strekk når han først sovner, men problemet er å få han til å sovne. Det tar 1-2 timer om kvelden for å få han til å sove, han klager og griner og det virker som han har angst for å sove. Det er samme problemet på dagtid. Kan vedde på at han ikke hadde sovet noe særlig hvis vi ikke hadde tvunget han til det.

Trenger råd!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.sovecoach.dk

hjalp oss masse! bruker ikke alt, men mange gode tips som fikk orden på tingene for vå del iallefall!:)

Skrevet

Ja, dette med soving er et stadig tilbakevendende problem for de fleste med baby i hus virker det som- så du er ikke alene!! Slet myyye med sovinga da jenta mi var på samme alder, så vet veldig godt hvor frustrerende det er!

En ting; er du sikker på at han er skikkelig god og mett? Min erfaring tilsier at legging kan være vanskelig hvis ikke baby er ordentlig god og mett, da har de lett for å bli litt urolige..

Og søvn avler søvn; så det er om å gjøre å få baby til å sove godt på dagtid også, for å unngå overtrøtt baby på kvelden! En overtrøtt baby hyler MYE og har vanskelig for å roe seg.

Prøvd å trille med ham i vogna innendørs, over dørstokken/ sånn at det humper litt? Det gjorde vi endel de første par mnd, for jenta vår sovna ihvertfall mye lettere i en duvende vogn enn i senga si...Lykke til, håper det ordner seg for dere:)

Skrevet

Om gutten din stadig sover så lite som 9 timer ville jeg kontaktet lege og helsesøster. Da kan det være at det er noe som plager han, og at dette går utover søvnen hans.

Min lillegutt har sovet veldig lite enkelte dager (ikke så ofte i løpet av han snart 4mnd lange liv, heldigvis), men tror ikke vi har vært noe særlig under 11-12 timer i døgnet.

Skrevet

Jeg har forresten en venninne som sliter veldig med det samme problemet som dere, og datteren hennes har fått diagnosen KISS, uten at jeg skal uroe deg...

Skrevet

Se også på denne :

www.annawahlgren.com

Funker som bare det hos en venninne av meg, og vi har akkurat startet, med godt resultat så langt. "Rumpedunkingen" som jeg lo så godt av når jeg så videoen som var lagt ut her, den fungerer faktisk. Tro det eller ei! (Selv om jeg nok er litt mer moderat i dunkingen enn dama på videoen....) Hva gjør man ikke om man er desperat etter søvn selv? Man prøver ALT!

Skrevet

jeg er nesten 100% sikker på at han har KISS

sjekk ut www.kiss-kidd.no

min lillemann var på samme viset, fikk behandlet han hos manuellterapaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...