Gå til innhold

charterferie. Kreta, rhodos eller kypros?Erfaring med mygg-problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal velge et sted å reise i sommer, med barn på 3 og 6 år... Har du erfaring med et fint sted som passer for barn ( fine barnebasseng o.l.) Jeg har noia når det gjelder mygg.... Er det steder jeg bør unngå??? eller...? Har vært på Ixia (Rhodos) en gang. Holdt på å bli gal av mygg på kvelds/natt-tid... Har vært på Mallorca og Tenerife, ikke en mygg å se...

Håper på tips:)

Fortsetter under...

Skrevet

vi opplevde ikke mygg da vi var på kreta i høst..

Skrevet

Hvor på Kreta var dere? Fornøyd?

Skrevet

Vi var på Kreta (Agia Marina) i august 05. Jeg holdt på å bli oppspist av mygg på kveldstid, mens samboeren min ikke merket noe. Forresten, hvilken mnd var du på Rhodos? Vi har tenkt å reise dit i mai, men hadde håpet det var før myggsesongen starter..

Skrevet

vi var på Rhodos sommeren 08, kan ikke huske i hadde noe problem med mygg, snuppa hadde hvertfall ikke et eneste myggstikk som jeg så.. dette var sunwing resort kalithea. var veldig fint der. vi var i slutten av juni i ut i juli;)

Skrevet

Jeg har vært på kreta, og der merka vi ikke til myggen... inntil man våkna om morran... Så jeg blei tydeligvis angripi om natta... Endte med ca 30stikk på venstre hånd...

Men ellers var det heeelt nydelig... Anbefaler det.. Myggen er ikke så ille.. bare ha med allergitabletter og kløe krem i tilfelle..

Annonse

Skrevet

vi var i aigii apostoli.. kjempeflott plass..=) merket ingenting til mygg eller andre ufyselige vesen=)

Skrevet

Så ikke mygg på Kreta i alle fall.. Vi var på Chania kysten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...