Gå til innhold

no vart eg faktisk imponert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg på "Då damene dro" og han som laga til bursdagsselskap til dattra si....Aldri i livet om min mann hadde satt i gang med å lage sånne kaker...Her hadde det blitt 1-2-3 sjokoladekake og vafler...hehe=)

Er og imponert over kor ryddig mannfolka klarer å ha da...Her ser da ik ut,etter at mannen har vore heime aleine ein dag...!

hehe...og han som hadde ein gut som bæsja seg ut...så kasta han trusene...så måtte på butikken og kjøpe nye...hihi=)

Det er ikkje så lett for desse mannfolka og måtte ta over alt sånn...hehe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min påsto at han skulle klare å lage sånne kaker, så jeg tror jeg skal ta han på ordet å la han bake til to årsdagen, jeg sa nemlig at jeg tvilte på at jeg hadde det klart det :-)

Å som jeg gleder meg til to års dag til sommeren :D

Når det gjelder rydding tror jeg nok at kamera på slep er en god motivasjon for å være flink til å vaske og rydde, hehe.

Han som måtte kjøpte nye truser syns jeg er så flink med sønnen sin, og når han sier at han skulle ønske han hadde mer tid med sønnen sin ellers også er det bare å smelte :)

Tror nok de fleste fedre er kjempeflinke over hele norge jeg, hadde bare mødrene latt de få prøve og feile.

Skrevet

Det serien har sjarmert meg også.. men så liten tiltro har vi til mennene våre at vi blir varme om hjertene når de klarer å skru på oppvaskmaskinen, eller ta seg av barna sine på en anstendig måte... Han med bursdagkakene hadde nok helt sikkert ikke laget noe annet enn ferdig-muffins hvis han hadde sluppet å ha argusøynene til hele norges befolkning rettet mot seg:-) Sånne "reality-serier" er ikke heeelt jmf med real life enkelt ganger.. Husker feks serien "jordmødrene" som gikk på Tv, -der var jo alle så fantastisk behjelpelige og søte og hyggelige og enormt på tilbudssiden. Der fikk man ikke sett mange med dårlige dager, sure, trette og overarbeidede jordmødre. Men det VET jo mange av oss som har vært litt uheldige å møtt på dem, at det skjer jo. Er jo bare mennesker.

Skrevet

tror neppe de hadde hatt det så rent og ryddig hele tiden hadde det ikke vært for tv-teamet, men på den annen side hadde sikkert ikke alle damene hatt det heller (her er det ikke alltid så ryddig til enhver tid..)

Når det gjelder kakene tror jeg nok far hos oss hadde fått det til, men jeg hadde nok derimot satset på en 1-2-3-sjokoladekake.

Skrevet

Hadde det vært fra vårt hus det skulle filmes, hadde jeg nok presset sambo til å både pusse opp og kanskje kjøpe nytt inventar i forkant:-) Hadde fått helt hetta jeg---

Skrevet

ser ikke helt problemet, eller hva det er å være så imponert over.....

(seff uten å ha sett serien, men har lest om konseptet)

Her er vi like "flinke" til å gjøre rent/rydde, bake osv begge to. Den som har hendene ledig gjør det som trengs.

Jeg vasker mesteparten av klærne, rett og slett fordi jeg gjerne vil ha akkurat det på "min" måte. Men gubben vasker da klær han og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...