babysoon? Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 i dag var jeg og tok ut egg, 23(!) egg fikk jeg ut... inngrepet var ikke så veldig vondt, men seff litt ubehagelig, var glad når legen sa han var ferdig Men nå er jeg skikkelig dårlig, kvalm, vondt i hodet, og vondt i magen. sykesøsteren sa jeg var nok litt overstimulert siden jeg hadde så mange egg,,, Jeg tror d er derfor jeg er kvalm og.. men noe mer om overstimulering vet jeg ikke... noen andre? fikk beskjed om å drikke mye vann, det skulle vist være bra.. så lenge det kommer ut igjen, og det gjør det Nå er det sengen next, håper dagen i morgen er bedre!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 oj, det var mange egg!!Håper formen din er bedre i morgen:) Jeg er kjempespent og litt nervøs...i morgen er det min tur. Skal møte på Riksen 9.30 til uttak. Det jeg bekymrer meg mest for er at det ikke er noen egg å ta ut!smertene skal jeg greie, vet at de gir smertestillende intravenøst på Riksen...men det er så sprøtt at jeg endelig har kommet så langt i prosessen!!!håper jeg får sove i natt, jeg kjenner voldsom spenning i kroppen kan d si!! Masse god bedring, håper det blir befruktning og celledeling som går helt perfekt!!! klem fra meg som skal i ilden i morgen:)
Lille jente Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 dette er kjempe spennende jenter. Har vært igjennom akkurat det samme selv. Jeg hadde 24 egg. Så ville bare si til deg babysoon? at om du merker at du blir litt oppblåst i magen så må du ta kontakt med legen med en gang. Jeg gikk en uke og var kjempe stor, det viste seg at jeg var veldig overstimulert. Ble innlagt en uke, og måtte ligge flat ut og være forsiktig med bevegelser og løft i èn mnd. Veldig kjedelig. Ikke for å skremme deg altså, men bare så du er litt forberedt. Men det beste av alt, jeg fikk verdens beste premie. Er nå gravid i uke 19. venter en liten i juli. Så det er bare til å stå på, så ordner det seg nok for dere også. Masse lykke til.
babysoon? Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 takk for nyttig informasjon lille jente.. ja jeg er nok litt overstimulert. har gått og hadde veldig vondt siden egguttak på tirsdag.. men syns det har kommet seg litt nå i dag når jeg våkna.. har tenkt på å ringe, men så har jeg og tenkt at det går nok over, men når jeg leser din historie her kan jo det skje... Mine egg gikk det ikke så godt med, ingen ble befruktet... synd, men slik er nå det en gang... mannen min sin sperm var helt ok sa de.. de viste ikke helt hvorfor det var skjedd vistnok. jeg er nok en "hard nøtt" å knekke! Så nå er det bare å vente på ny mens, og en ny runde med spray og sprøyter og div... litt mindre dose denne gangen snakket legen om, siden jeg var litt overstimluert... Masse lykke til med beibis i magen da! Så koselig, vi andre fortsetter å stå på vi
Marisolle Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Angående overstimulering, så er jeg selv veldig usikker akkurat nå. Jeg tok ut egg på tirsdag (de tok ut 21 og da "gadd" legen ikke mer, han kunne tatt ut flere sa han) og satt inn på torsdag. Jeg fikk beskjed om at jeg var overstimulert og at jeg måtte ta kontakt hvis det ble verre. Jeg har i grunnen vært oppblåst i magen og veldig vond siden eggløsningssprøyten. Jeg var også veldig dårlig når jeg tok puregon. Men i går kveld var magen kjempestor. Jeg er litt bedre idag, men det føles ut som det blir verre for hver kveld. Veldig usikker på hvor langt dette skal går før jeg tar kontakt med sykehuset. Typisk at det blir verre i helgen når telefonen ikke er åpen hos fertilitetsklinikken... Jeg følte ikke legen såg så alvorlig på det når jeg snakte med henne på torsdag, men når jeg leser innlegget ditt Lille jente, blir jeg litt usikker. Noen andre som har erfaring med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå