Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er litt deppa for tida og ser for meg at jeg vil gå gravid uten at folk ser det. Ser for meg å måtte forsvare både det ene og det andre like før fødselen. Fornuften sier at det ikke stemmer, men følelsene er ikke helt enig med fornuften for tida. Jeg veier ca 100 kg. Er det noen som vet om sider med "magebilder" av dem over normalvekt?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Huff ja æ skjønne ka du meine, veie sjøl 130kg og grue mæ te og bi gravid..... Tenk hvis ingen ser det, kansje æ bare ser ekstra svær ut.... ikke lett det der:(
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Selv om du ikke kunne hjelpe så var det godt å lese at jeg ikke er alene om å tenke slik. :-)
Bolla74 Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er annengangs gravid, og ved første mann veide jeg 97-98 kilo. Det var veldig tydelig at jeg var gravid, jeg ble litt lei av å høre hvor stor mage jeg hadde (med kommentaren "ja, du var jo tjukk fra før og du, da). Nå har jeg lagt på meg, veier 103 kilo, men regner med at det vil synes at jeg er gravid etterhvert allikevel. Men jeg må si jeg er litt redd for om jeg kommer til å få masse kommentarer på vekta mi av helsepersonell, jeg vet at jeg er tjukk og jeg vet om risikoene, så det er liksom ingen vits i å påpeke dette til meg. Er bare 8+4 på vei så jeg har ikke vært på noen kontroll ennå.
pia*fødeklar* Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 hei. må si jeg skjønner frykten din. hadde det på samme måte i dette svangerskapet. Veide myye mer nå enn med 1.mann og var stor med han også Men er nå 23 uker på vei og har veeelig tydelig babymage og har ikke hørt noe negativt om vekten fra hverken lege eller jordmor
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg begynte på henholdsvis 103kg i forrige svangerskap og 109kg i dette. er 182 høy. Har bare fått MANGE kommentarer på at det er sånn mage som jeg har som alle ønsker seg. Den strutter ut, og er skikkelig "guttemage". Fikk den kommentaren fra jordmor i går og. " Dette er en fatastisk flott mage. Det er vel selve definisjonen på guttemage det her." Har stadig fått høre at jeg bærer så flott. Til og med kjæresten til min venninne hadde sagt til min venninne, som henholdsvis er slanke og vakre mennesker begge to, at jeg var den flotteste gravide han hadde sett. Og det var jo veldig koselig da!!! Så ikke bekymre deg for det! Dette er ikke meningen å være et "skryteinnlegg", men et innlegg som forhåpenligvis ikke gjør deg så pessimistisk med tanke på en eventuell graviditet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk for dette innlegget. Det var veldig godt å lese disse orda. Tror jeg greier å slå meg til ro med dette nå. :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Så bra:o) Koselig at svaret beroliget litt... Det blir nok så bra atte! Lykke til!
Pølsa Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Hei Du kan gå inn på http://www.minmave.dk. Her finner du bl.a. masse bilder av "overvæktige maver" i forskjellige stadier av svangerskapet.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er over normalvekt, og har et par magebilder på siden min :-) Det har aldri vært tvil om at det er gravidemage som tyter frem, selv om jeg er overvektig. Magen ser helt annerledes ut når man er gravid - den strutter liksom, på en helt annen måte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå